همراهی بی نظیر محمدنژاد و قهرمانی تیم ملی نونهالان دختر در جهان

باید به محبوبه محمدنژاد تنها مربی حاضر در کادر فنی تیم ملی خداقوت و خسته نباشید گفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مازندران تنها از حیث قهرمان پروری زبان زد نیست بلکه مربیانی را دارد که پایه سازندگی قهرمانان را به عهده دارند، آنان که زندگی خود را به پای تکواندو مازندران گذاشتند، کم نیستند در استان!

اما مدتی است که در بخش بانوان اعزام تنها مربی را در جمع کادر فنی تیم ملی داریم که تا به اینک رزومه چشمگیری را از خود بر جای گذاشته.

محمدنژاد مربی نکایی، شهری که جدا از قهرمانان شایسته حالا دیگر مربی ارزنده ای را دارد که همراهی خوبش با ملی پوشان و همدلی و هماهنگی اش با کادر فنی بی تاثیر نبوده بخصوص که در نونهالان آسیا و جهان ۲۰۱۹ قهرمانی تیم تکواندو ایران را دربرداشت.

حالا دیگر با کسب کاپ قهرمانی در ۲ رویداد اخیر کارنامه ورزشی قوی از این مربی داریم که برای استان ستودنی است تا مازندران نه تنها در مدال آوریها بلکه در کادرفنی هم سهم بزرگی داشته باشد.

این مربی نکایی یک بار دیگر هم در جهانی نونهالان حضور داشته که سال ۲۰۱۵ در موجو کره جنوبی بود و تیم ایران با ۵ طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان شد.

پس از آن در قهرمانی جهان نوجوانان۲۰۱۶ در کانادا با تیم ملی همراه شد که باز هم عنوان قهرمانی را در بر داشت.
در سال ۲۰۱۷ برای مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان در قزاقستان اعزام شد با ۶ طلا و یک نقره کاپ قهرمانی را کسب کردند.

محمدنژاد ۵ اعزام را با ۵ قهرمانی برای خود رقم زد تا سابقه ای پر تمطراق و چشمگیر از خود برجای بگذارد، تا عنوان اولین مربی مازندرانی پرسابقه در تیم ملی بانوان را بدست آورد.