پیام تبریک مشترک مدیرکل ورزش جوانان و رئیس بسیج ورزشکاران استان

مدیرکل ورزش جوانان و رئیس بسیج ورزشکاران استان در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان و به ویژه خانواده بزرگ ورزش استان تبریک گفتند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در پیام این دو عزیز آمده است :امروز روزى است كه خداوند آن را براى شما عيد قرار داد و شما را […]

4112مدیرکل ورزش جوانان و رئیس بسیج ورزشکاران استان در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان و به ویژه خانواده بزرگ ورزش استان تبریک گفتند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در پیام این دو عزیز آمده است :امروز روزى است كه خداوند آن را براى شما عيد قرار داد و شما را نيز شايسته آن ساخت ؛ پس به ياد خدا باشيد تا او نيز به ياد شما باشد و او را بخوانيد تا خواسته هايتان را اجابت كند . ( امام على عليه السلام )

در بخش دیگری از پیام حبیب حسین زادگان و سید‌جواد حسینیان آمده است:« عید سعید فطر، عید بندگی و ماه بازگشت به فطرت را به همه مسلمانان جهان و بویژه خانواده بزرگ ورزش استان مازندران تبریک و تهنیت می‌گوییم.

امیدواریم که با فرا رسیدن این عید سعید و با از سرگذراندن این ماه مبارک، تهذیب نفس برای ما غنای واقعی پیدا کند و تبلور آن در رفتارهای فردی و اجتماعی تک تک ما رویت شود.