مرگ ورزش چالوس در پی بی تدبیری مسئولین

مسابقات فوتسال جام رمضان چالوس به گواه مردم شهر هر ساله با حواشی و درگیری همراه بود. خیلی ها فوتبال را دوست دارند، خیلی ها با فوتبال زندگی میکنند، فوتبال تنها دلخوشی این مردم است. آقایان مسئول؛ چرا با بی تدبیری تان این عشق را از مردم میگیرید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، مسابقات فوتسال جام رمضان چالوس به گواه مردم شهر هر ساله با حواشی و درگیری همراه بود. خیلی ها فوتبال را دوست دارند، خیلی ها با فوتبال زندگی میکنند، فوتبال تنها دلخوشی این مردم است. آقایان مسئول؛ چرا با بی تدبیری تان این عشق را از مردم میگیرید

وقتی که هیچ تیمی در لیگ های معتبر فوتبال کشور نداریم، در زمانه ای که ورزش این شهر غرق شده است، وقتی کافه های شهر بیشتر از زمین های ورزشی شلوغ است، وقتی جوانان شهر با دوستانشان در قالب تیم برای مسابقات مهیا میشوند، عده ای از دلسوزان با حمایت های مادی و معنوی خودشان به کمک انها می آیند، یعنی مسئولین در برقراری امنیت ناتوان هستند.

اگر نمیتوانید شرایط را کنترل کنید، پس دستور برگزاری مسابقات را صادر نکنید‌.

درد دلی با محمد ناصر زندی فرماندار، رییس شورای تامین و رییس ورزش شهرستان: در مدت پنج ساله مدیریت تان حداقل چند دوره مسابقه جام رمضان چالوس را تجربه کرده اید. چگونه پس از برگزاری مسابقات قبلی و تجربیات و حواشی تامل برانگیزی که در پی داشت؛ هنوز چاره ای برای رفع این حواشی نیافته اید.

تا هر سال با مشکلات تکراری روبرو نشویم.
فینال مهیج سال قبل که با حضور چند هزار تماشاگر در حال برگزاری بود، خیلی راحت و با بی تدبیری به جنجال کشیده شد و ناتمام ماند.

چرا امسال هم در حساس ترین مرحله بازی ها با مشکلات کوچک برخورد نشد، تا با تعطیلی بازی ها همراه نگردد.

همه شهرهای مازندران جام رمضان را به پایان رسانده اند اما چالوس اندر خم کوچه بن بست بی تدبیری است.
بهتر نبود با شرایط تیم ها و بازی های حساس، از یگان امداد بیشتری برای امنیت، برقراری و کنترل بازی ها مدد می گرفتید و فوتسال ناب چالوس را به پایان می بردید.تا در کارنامه مدیریت تان، این مسابقات ورزشی درخشان ثبت میشد و همیشه به یادگار می ماند.
لطفا از قدرت و درایت خودتان برای ادامه برگزاری بازی ها استفاده کنید. تجربه تان را بکار بگیرید و این همه جوانان شایسته و اسپانسرها را دلسرد نکنید. ادامه این دوره جام رمضان چالوس اگر برگزار نشود، دلسردی برای عده ای ورزشکار و حامی ورزش بوجود خواهد آمد و مکان های ورزشی خالی تر از قبل خواهد شد و ورزش چالوس بیشتر از این به چالش کشیده میشود. امیدواریم با برگزاری ادامه بازی ها و با مدیریت شایسته تان، همه با هم شاهد فوتسال عالی و فینالی در خور شان ورزش شهرمان باشیم.

در پایان پیشنهادی دلسوزانه برای رییس شورای تامین شهرستان چالوس:
چون هیجان این دوره از مسابقات به گواه مردم بیشتر از همه ادوار بوده است، با مصوبه شورای تامین و اجازه دادستان محترم شهرستان چالوس، از نیروهای دلسوز و زحمت کش سپاه پاسداران شهرستان در تامین امنیت شهروندان، که خط قرمز شما عزیزان میباشند استفاده نمایید.
امیدوارم پیشنهاداتی که در متن فوق، عنوان شده است توجه جدی به آن گشته، تا نظم و امنیت شایسته ای در سالن مسابقات برقرار گردد.