جهانی: تغییر سیستم باعث بهبود شرایط نفت آبادان شد/نفهمیدیم توپ اوت شد یا نه!

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت:‌ تغییر سیستم تیم در هفته‌های پایانی باعث شد شرایط خوبی پیدا کنیم و نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،میلاد جهانی در گفت و گویی، در مورد تساوی نفت آبادان و استقلال، گفت: بازی را خوب شروع کردیم. در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم. یک موقعیت نصیب من شد که در شرایط تک به تک چیپ زدم و توپ به صورت سیدحسین حسینی خورد. در نیمه اول استقلال موقعیت خاصی نداشت.

وی افزود: در نیمه دوم استقلال با توجه به این که با خبر شد پرسپولیس در تهران گل خورده جلو کشید. آنها فشار زیادی به تیم ما آوردند و دوست داشتند برنده بازی شوند اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

جهانی در مورد صحنه بحث برانگیز این مسابقه که گل استقلال مردود اعلام شد،‌عنوان کرد: من هافبک جلو بودم و نتوانستم آن صحنه را خوب  ببینیم. در تصاویر تلوزیونی هم برخی می‌گویند توپ اوت شده و برخی خلاف این مسئله را بیان می‌کنند. در نهایت متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاده است.

هافبک نفت آبادان در مورد تحول این تیم در هفته‌های گذشته که طی ۵ هفته موفق به کسب ۱۳ امتیاز شدند، تصریح کرد: فکر می‌کنم این اتفاق به خاطر تغییر سیستم تیم بود. ای کاش از ابتدای فصل با این سیستم بازی می‌کردیم. بازیکنانمان توانایی بازی در سیستم ۴۲۳۱ یا ۴۳۳ که ما بازی می‌کردیم را نداشتند. کرار و اکبر ایمانی رفته بودند و کسی را نداشتیم که توپ را حفظ کند. بعد از تغییراتی که  کادرفنی اعمال کرد شرایط ما بسیار بهتر شد.

وی در مورد اینکه آیا بهبود شرایط نفت را فنی می‌داند، خاطرنشان کرد: شما برای اجرای برخی سیستم‌ها نیاز به مهره‌های خاص خودش را دارید که ما در تیم آن شرایط را نداشتیم.

جهانی در مورد دیدار مقابل سایپا در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: هم ما و هم سایپا برای این بازی استرس خاصی نداریم. ما قطعا برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم تا کارمان را در لیگ برتر به خوبی و خوشی به اتمام برسانیم.

وی در مورد وضعیت مالی نفت آبادان تصریح کرد: وضعیت ما هم مثل همه تیم‌ها است. تا به اینجا ۶۰ درصد دریافت کردیم.