شکست شهریار ساری مقابل شاهین خزر رودسر در هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور

هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور در شهر رودسر و در ورزشگاه شهرداری این شهر با دیدارشاهین خزر رودسر و شهریار ساری آغاز شد .

مهمان بازی را بهتر آغاز کرد و توانست نیمه اول را با گل مهدی خانی پور به نفع خود به پایان برساند اما در نیمه دوم این تیم میزبان بود که با استفاده از امتیاز میزبانی توانست از حریفش پیشی بگیرد و با درخشش موحد محمد پور و فرید بلوکباشی دو بر یک پیش افتاد .

شهریار در نیمه پایانی بازی برای جبران گل خورده تلاش فراوانی کرد و به گل هم رسید علی کمالی کارو را به تساوی کشاند اما هوشمندی فرید بلوکباشی بازیکن با تجربه شهریار باعث شد تا رودسری ها به مانند فصل قبل با برتری در مقابل همسایه مازنی خود لیگ برتر فوتبال ساحلی را آغاز کند .

محسن نصرالله زاده سرمربی شاهین خزر رودسر در گفتگو باخبرنگار اعزامی ما گفت : با توجه به اینکه بازی اول لیگ بود و شناخت کمی از حریف داشتیم بازی دشوار و نزدیکی بود ما از نظر تاکتیکی برنامه های که خواستیم اجرا نکردیم چون نتوانستیم با توجه به شرایط آب و هوایی تمرینات کافی را در ساحل انجام دهیم در مجموع می توان گفت اتفاق خوب این بازی کسب پیروزی و گرفتن امتیازات کامل و آغاز لیگ با پیروزی بود.

وی افزود : انشالله در هفته های آتی بتوانیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم احتمالا حسن عبدالهی بازیکن مطرح رودسر هم به ما در آینده اضافه خواهد شد و ما بتوانیم با استفاده از تجربه ایشان و عماد عباسی در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم .

نصرالله زاده درباره هدف شاهین خزر رودسر در این فصل گفت : ما هدفمان این است که پلکانی بالا بریم و تیم خوبی داشته باشیم و امیدواریم دروپایان فصل به آنچه که لایق باشیم برسیم .

وی در پایان از حمایت های آقای زالفی و هواداران رودسر تشکر کرد .

اسرافیل قربانی سرمربی شهریار ساری به خبرنگار اعزامی ما گفت : شهریار از تیم های ریشه دار لیگ برتر فوتبال ساحلی است و من از بازیکنان قدیم همین تیم هستم و امسال از من خواستن به این تیم کمک کنم و من به عنوان سرمربی این تیم را در اختیار گرفتم .

وی افزود : خوشبختانه با تیمی که ما داریم و مدیر عامل جدید تیم آقای صالحی که از مدیران فعال و علاقمند هستند و با هدف کمک به فوتبال ساحلی کار آغاز کرده اند گرچه ما باخت کار آغاز کردیم اما نوید این را می دهم که در آینده از شهریار ساحلی بیشتر خواهیم شنید .

قربانی در پایان گفت : ما امروز در مقابل تیم خوب خزر رودسر بازی داشتیم و مهمان بودیم و علیرغم انجام یک بازی خوب روی اشتباه فردی مغلوب حریف مان شدیم انشالله با هماهنگی بیشتر بازیکنان جدید و بومی بتوانیم به جایگاهی که حق تیم شهریار هست برسیم .

قربانی در پایان از زحمات مربی سابق شهریار ساری افشین امیدی تشکر کرد .

گفتگوی کوتاهی با ریاست هیات فوتبال شهرستان رودسر و رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان گیلان داشتیم : جمشیدی به خبرنگار ما گفت : خوشحالیم که توانستیم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم و میزبانی را نیز در اختیار داشته باشیم گرچه مشکلاتی بود اما انشالله در آینده هم آن مشکلات هم رفع می شود .

وی افزود : از همکاری کلیه مسئولین شهرستانی و استانی اعم از استاندار ، نماینده مجلس ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر ، اعضای هیات فوتبال استان و شهرستان تشکر ودتقدیر دارم و امیدوارم که بازیکنان و کادر فنی خزر رودسر با تلاش کادرفنی و بازیکنان حمایت هواداران به رتبه خوبی در پایان فصل برسد .

جمشیدی درباره اضافه شدن حسن عبدالهی به شاهین خزز رودسر گفت : ایشان هنوز قراردادی امضاء نکرده اند اما به نظر میرسد به تیم اضافه شوند و از تجریباتشان بتوانیم استفاده کنیم .

موحدمحمدپور بازیکن خزر رودسر نیز به خبرنگار ماگفت : ما تمرینات کمی را درساحل داشتیم اما خوشحالم که توانستیم پیروزی را بدست آوریم انشالله در آینده با اضافه شدن بازیکنان باتجربه تیم عماد عباسی و حسن عبدالهی و شرایط بهتری در ادامه فصل داشته باشیم .