برتری رامسر مقابل بابلسر در دیدار رفت فینال لیگ برتر بسکتبال امیدهای مازندران

دیدار حساس بسکتبال رامسر و بابلسر درمرحله رفت لیگ برتر امیدهای استان مازندران روز گذشته در سالن تختی رامسر ودرحضور فرماندار ، ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر ، اعضای شورای شهر رامسر و خیل عظیمی از هواداران رامسری برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، دیدار حساس بسکتبال رامسر و بابلسر درمرحله رفت لیگ برتر امیدهای استان مازندران روز گذشته در سالن تختی رامسر ودرحضور فرماندار ، ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر ، اعضای شورای شهر رامسر و خیل عظیمی از هواداران رامسری برگزار شد . در این دیداربسیار نزدیک رامسری ها توانستند با استفاده از امتیاز میزبانی با نتیجه هشتادو شش بر هفتاد و نه حریفش را شکست دهد و منتظر بازی برگشت دو تیم در هفته آینده ودر بابلسر باشد . حواشی و اتفاقات بازی باعث شد که دیدار دو تیم در ثانیه سی بازی حدود پنج دقیقه از سوی داوران بازی متوقف شود و بازی پس از تا مین امنیت از سوی نیروی انتظامی شهرستان رامسر از سرگرفته شد .

کریمی رئیس هیات بسکتبال رامسر در گفتگویی کوتاه به خبرنگار ما گفت : بازی حساس و بسیار نزدیکی بود دو تیم بدنبال کسب پیروزی بودند تا با حاشیه و امنیت بیشتری دربازی برگشت به میدان بروند این برد شیرین و عالی خدمتا تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان و هوادارانم وجامعه ورزش شهرستان تبریک می گویم و از تلاشهای کادرفنی و بازیکنان تیم نیز تشکر می کنم .

کریمی در پایان از همکاری فرماندار شهرستان رامسر ، ریاست اداره ورزش وجوانان ، پرسنل نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر وبهره بردار سالن تختی و از حضور اعضای شورای شهررامسر وهواداران مشتاق بسکتبال رامسری که با تشویق و حضورشان باعث روحیه مضاعف کادرفنی و بازیکنان شد تقدیرکرد و اظهار امیدواری کرد بازیکنان تیم بتوانند با حفظ این برتری دربازی برگشت قهرمانی را از آن خود کنتند وی از اتفاقات پایان بازی نیز که در سالن افتاد عذر خواهی کرد وامیدوار است دیگر این اتفاقات تکرار نشود .
در حاشیه این دیدار و در اقدامی ارزشمند فرماندار شهرستان رامسر درراستای فرهنگ سازی اقدام به جمع آوری زباله درکنارریاست اداره ورزش و جوانان رامسر نمودند . وجمعی از تماشاگران نیز پس از دیدن این حرکت فرماندار شهرستان رامسر با وی همراه شدند تا سا لن تختی را پاکسازی نمایند .