مجمع نمایندگان مازندران چه زمانی میخواهد ورود کند؟! / نساجی را دریابید !

مجمع نمایندگان استان مازندران برای یکبار هم شده اتحاد داشته باشند و تنها تیم لیگ برتری استان را نجات دهند، از نمایندگان مازندران نمیخواهیم مثل نمایندگان همدان و اراک برایمان تیم فوتبال خریداری کنند، اما توقع داریم از تنها داشته استان حمایت کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از مرگ مهندس درویش و سقوط شموشک نوشهر از لیگ سطح اول فوتبال کشور به دسته های پاین تر و زمانی که نام این تیم و اسم مالک فقید آن برای نوستالژی شدن در ذهن مردم فوتبال دوست استان در حال شکل گیری بود، نساجی مازندران با هزاران امید به لیگ حرفه ای ایران صعود کرد و این روزها در کشمکش و دعوای کودکانه مالکانش حال روز خوبی ندارد، مالکان نساجی باید بدانند برای مردم شهر خسته نه نکو، نه جلالی نه هیچ شخصی مهمتر از نساجی کبیر نیست.

بعد از ۲۴ سال آه و حسرت، حضور مردم در استادیوم وطنی و هورا کشیدن، اشک ریختن، سوز سرما، تا پای گرما کباب شدن را تحمل کردند و برایشان یک تیم ارزش دارد و آن هم نساجی هست. بعنوان یک مازندرانی هر وقت فوتبالیست های این استان را در تیم های فوتبال دیگر استان ها کشور میدیدم و تماشاگرانی که با خلق شگفتی آنها به آسمان میپریدند یا اشک میریختند، حسرت میخوردیم که چرا مازندران بزرگ دیگر مهندس درویش ندارد!!

وقتی در دربی تهران اکثر بازیکنان  مازنی هستند و در سرخابی ها توپ میزنند، شرم آور بود که استان مازندران تیم فوتبال نداشت! هر چند چمن مصنوعی در بعضی از  استادیوم استان همیشه سبز از هر ننگی بدتر است و نمیدانم مسئولین استان آیا شب ها راحت میخوابند، چطور بازیکنان مازندران در دیگر تیم ها لیگ ایران دلبری میکنند، اما تنها تیم فوتبال مازندران اینروزها بر روی زمین مانده است،  یعنی بی تدبیری مسئولین باعث فرار آنان به تیم های خارج از استان میشود.

مجمع نمایندگان استان مازندران برای یکبار هم شده اتحاد داشته باشند  و تنها تیم لیگ برتری استان را نجات دهند، از نمایندگان مازندران نمیخواهیم مثل نمایندگان همدان و اراک برایمان تیم فوتبال خریداری کنند، اما توقع داریم از تنها داشته استان حمایت کنند، تا شاهد رشد و شکوفایی فرزندان مازنی در فوتبال کشور و حتی جهان باشیم، مازندران با همه استعداد نابی که دارد، در سخت افزاری و نرم افزاری ناتوان است و هیچ چیزی جز برنامه ریزی مدون ورزش این دیار را نجات نمیدهد، مازندران مدیر دلسوز و پا به کار میخواهد نه اهل شعار و حرف های قشنگ، گوشمان پر شده از حرف های تکراری
که مازندران شهر ما یاد باد/ همیشه بر و بومش آباد باد