وقتی ایرانی‌ها سرِ کار بودند!+تصاویر

زمان برگزاری بازی ایران و یمن باعث شد تا ایرانی‌های زیادی در ورزشگاه بن زاید حاضر نشوند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته اولین دیدار خود را در جام ملت های آسیا مقابل یمن انجام داد که این برد در حضور حدود ۵ هزار هوادار ایرانی برگزار شد.

شاید مسئولان فدراسیون و بازیکنان تیم ملی تصور می کردند که تعداد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند ولی این اتفاق رخ نداد، برگزاری بازی در شهر ابوظبی یکی از دلایل عدم استقبال تماشاگران بود. تعداد زیادی از تماشاگران هم از دبی خود را به ابوظبی رسانده بودند و حتی بلیت فروشی مقابل استادیوم که البته به صورت محدود انجام شد پای تماشاگران بیشتر را به ورزشگاه باز نکرد.یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه مدعی بود دوشنبه روز اول هفته است و به همین علت خیلی از ایرانی ها سر کار هستند و نتوانستند به استادیوم بروند.

البته با وجود اینکه تنها ۵ هزار ایرانی در استادیوم حضور داشتند ولی شور و شوق در بین آنها کاملا دیده می شد. هواداران از لحظه ابتدایی حضور بازیکنان تا پایان مسابقه بازیکنان و تیم ملی را تشویق می کردند. این تشویق ها زمانی بیشتر می شد که یمنی ها تیم خود را تشویق می کردند.

بعد از پایان مسابقه بازیکنان برای آنکه از طرفداران قدردانی کنند به سمت آنها رفتند تا تشویق شان کنند. هر چند به نظر می رسید طرفداران بیشتری به ورزشگاه محمد زاید بیایند تا از تیم ملی حمایت کنند ولی حتی حضور این تعداد تماشاگر برای بازیکنان و کی روش قانع کننده بود. بازیکنان بعد از بازی مدعی بودند مطمئنا اگر تیم ملی با همین اقتدار پیش برود، در دیدارهای بعدی استقبال از تیم ملی بیشتر و بیشتر خواهد بود.

 

/فارس