انعقاد تفاهم‌نامه مشترک وزارت ورزش و سازمان بسیج مستضعفین + تصاویر

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک وزارت ورزش و سازمان بسیج مستضعفین با هدف ترویج معنویات، اخلاق و منش پهلوانی در جامعه ورزش خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیدجواد حسینیان امروز در گفت‌وگویی از برگزاری جلسه تدوین سند اجرایی تفاهم‌نامه بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج مستضعفین خبر داد و گفت: این جلسه با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، سردار آذرنوش مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران و سایر فرماندهان بسیج و مدیران‌کل ستادی وزارت ورزش در تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تفاهم‌نامه مشترک وزارت ورزش و سازمان بسیج مستضعفین منعقد شد، افزود: توسعه ورزش همگانی با رویکرد ارتقای سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلامی ـ ایرانی در بخش ورزش و جوانان کشور با رویکرد ارتقای مشارکت ملی از اهداف این تفاهم‌نامه به‌شمار می‌رود.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران تقویت ورزش قهرمانی با رویکرد ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی، ترویج روحیه بسیجی و کار جهادی در میان جامعه ورزش و جوانان و ترویج معنویات، اخلاق و منش پهلوانی در جامعه ورزش کشور را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه برشمرد.

حسینیان در پایان گفت: بسیج ورزشکاران در بین سایر اقشار بسیج حائز اهمیت بوده که می‌توان در این زمینه مانور بیشتری در خصوص جذب جوانان و گسترش فرهنگ بسیجی، اسلامی و ایرانی در بین اقشار ورزشی و غیر ورزشی داشت.