ورزش همگانی در مازندران متحول می شود/نخستین المپیاد ورزش های روستایی در مازندران

عالیشان از اجرای چند برنامه مختلف در حوزه توسعه ورزش های همگانی در سطح استان مازندران خبر داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین زادگان توسعه ورزش همگانی را از ضروریات جامعه دانست و گفت: بسط ورزش همگانی, تزریق شور و نشاط و خودباروی را در اقشار مختلف جامعه در پی خواهد داشت.

حبیب حسین زادگان با اشاره به تاکیدات استاندار درباره توسعه ورزش های همگانی در همه بخش های استان, اظهار داشت؛ دستگاه ورزش و جوانان نیز برنامه هایی در این زمینه دارد و معتقدیم باید شرایط ورزش کردن را برای همه اقشار بوجود آوریم.

وی با اشاره به ظرفیت های سازمان های مردم نهاد برای گسترش ورزش همگانی در استان افزود؛ در سالهای اخیر فعالیت سمن ها در مازندران گسترش چشمگیری داشته و این امر می تواند جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی بسیار موثر باشد.

حسین زادگان همچنین تاکید کرد؛ معاونت ورزش همگانی در این اداره کل جایگاه بسیار مهمی دارد و می توان گفت ورزش همگانی زیربنای اصلی این دستگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت؛ بسط ورزش همگانی, تزریق شور و نشاط و خودباروی در اقشار مختلف جامعه است و بدین منظور برنامه ریزی های مهمی در دستور کار معاونت ورزش همگانی این اداره کل قرار گرفته است که می تواند منجر به همگانی شدن مقوله ورزش در استان گردد.

معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان:نخستین المپیاد ورزش های روستایی در مازندران برگزار می شود

عادل عالیشان معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان, از برگزاری نخستین المپیاد ورزش های روستایی مازندران در بهمن ماه سالجاری خبر داد.
عالیشان در اینباره اظهار داشت؛ این المپیاد تاثیرات مناسبی در فضای روستاها خواهد داشت و جوائز ریالی خوبی نیز برای نفرات برتر المپیاد ورزش های روستایی در نظر گرفته شد.

وی گفت: در راستای تاکیدات استاندار و همچنین دستورات مدیرکل ورزش و جوانان برای گسترش و توجه ویژه به ورزش همگانی, برنامه های مختلفی برای ترویج فرهنگ ورزش در همه اقشار جامعه در نظر گرفته شد که المپیاد ورزشی کارکنان استان نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.
معاون توسعه ورزش همگانی افزود؛ مقام های برتر المپیاد کارکنان به مسابقات کشور نیز اعزام خواهند شد که می تواند بر کیفیت برگزاری این رویدادها بیافزاید.
عالیشان با اعلام اینکه نخستین همایش علمی ورزش همگانی در استان مازندران برگزار خواهد شد زمان برگزاری این همایش را اسفندماه سال جاری اعلام کرد.