ادامه نبرد بلندقامتان والیبال شهروند اینبار در رامسر

تیم والیبال شهروند نکا نماینده پرفروغ شهرستان نکا در رقابت های والیبال لیگ دسته اول والیبال کشور بعد از دو برد پیاپی و شیرین مقابل اتحاد نور و ژلانو آق قلا بعد از یک هفته استراحت به دیدار میلاد نور رامسر می رود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم والیبال شهروند نکا نماینده پرفروغ شهرستان نکا در رقابت های والیبال لیگ دسته اول والیبال کشور بعد از دو برد پیاپی و شیرین مقابل اتحاد نور و ژلانو آق قلا بعد از یک هفته استراحت به دیدار میلاد نور رامسر می رود.
بازیکنان اولادی در این هفته با توجه به قرعه استراحت بیکار ننشستد و یک بازی تدارکاتی خوب را مقابل تیمی از بهشهر انجام دادند تا شرایط بازی برای بازیکنان این تیم حفظ شود.
در آن سوی میدان میلاد نور هم حریف دست و پا بسته ای نیستند.
رامسری ها در هفته اول با قرعه استراحت مواجه شدند . آنان هفته دوم به مانند تیم شهروند نکا ، تیم اتحاد نور را ۳ بر ۲ شکست دادند و در هفته سوم در زمین آق قلا با امتیاز نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شدند.
در هرصورت شهروند نماینده نکاست شهر والیبال خیز و والیبال دوست ، شهر جواد کریمی بهترین پاسور جوانان آسیا ، شهر بلند قامتانی که والیبال را خوب می شناسند.
پنج شنبه ۱۵ آذر ،ورزشگاه تختی رامسر میزبان دیدار قول های والیبال شهروند نکا و میلاد نور رامسر خواهد بود.
در روزی که جواد رضایی یکی از خوبهای تیم نکا مصدوم است و شرایط بازی ندارد ولی حسین اولادی به کمک هادی کریمی و علی عرب خوب می دانند چطور باید با داشته های خود تماشاگران رامسری را محو بازی خود کنند.