در پی لغزندگی بیش از حد زمین ؛ پیگیری های سعید نجاریان برای تعویض کف پوش سالن

در پی لغزندگی بیش از حد، پیگیری های سعید نجاریان برای تعویض کف پوش سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد. به گزارش مازند اسپرت ، سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با تأیید این خبر اظهار داشت: متآسفانه در جریان برگزاری اولین دیدار فصل مان با تیم تبریز در لیگ برتر فوتسال با […]

sALONNدر پی لغزندگی بیش از حد، پیگیری های سعید نجاریان برای تعویض کف پوش سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت ، سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با تأیید این خبر اظهار داشت: متآسفانه در جریان برگزاری اولین دیدار فصل مان با تیم تبریز در لیگ برتر فوتسال با مشکل بزرگی مواجه شدیم که نیاز به توجه ویژه مسئولان برای برطرف کردن دارد.

وی افزود: پس از این بازی چند جلسه با حسین زادگان مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران و همچنین مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری برگزار کردم و اهمیت موضوع را به آنها متذکر شدم.

نجاریان ادامه داد: با توجه به ضیق وقت و شروع مسابقات لیگ قطعاً باید هرچه زوتر در این زمینه تصمیم گیری و اعتبارات لازم برای این امر تأمین شود تا هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این موضوع فقط دامنگیر شهروند نیست و قطعاً بسیاری از تیم های ورزش ساری را با چالش مواجه خواهد نمود، تصریح کرد: در صورتی که مسئولان استانی در این زمینه پیش قدم نشوند، این مسأله قطعاً با حمایت های شهردار و اعضای محترم شورای شهر ساری حل خواهد شد.