مازندران قهرمان اولین دوره مسابقات قهرمانی هاپکیدو GHA کشور شد

در اولین دوره رقابت های رزمی هاپکیدو مازندران قهرمان اولین دوره مسابقات قهرمانی هاپکیدوGHAکشور شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین دوره مسابقات کشوری هاپکیدو GHA با حضور۱۳۰ورزشکار از استان های مختلف به میزبانی شهر آمل و در سالن ورزشی غدیر این شهرستان برگزار شد که در نهایت با قهرمانی استان مازندران این مسابقات به پایان رسید.

جعفر نوایی رییس هاپکیدوG.H.A کشور در حاشیه این مسابقات در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت:مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در مرداد ماه سال آتی در کشور امارات برگزار خواهد شد و بدین منظور مسابقات بزرگ کشوری جهت انتخاب نفرات برتر برای اعزام در اردیبشت ۹۸ برگزار می شود.

نوایی در ادامه افزود:هاپکیدو GHA در اولین سال فعالیت کشوری خود در سال ۹۶ موفق شد با مجوز وزارت ورزش در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ مکزیک مدال آوری کند و برای حضور در مسابقات ۲۰۱۹ نیز برنامه ریزی خوبی در پیش دارد.

همچنین حامد ولی مسئول هاپکیدوG.H.Aاستان مازندران نیز با بیان اینکه مازندران دارای پتانسیل های فراوانی در رشته های ورزشی ازجمله هاپکیدو می باشد، گفت: ما در این خصوص تمام همت خود را بسیج کرده ایم تا میزبان شایسته ای برای اولین دوره مسابقات کشوری باشیم.

این مسئول از از نتایج این مسابقات گفت و افزود: ورزشکاران در بخش های مبارزه، دفاع شخصی، افت طول وسلاح سرد باهم رقابت کردند که در پایان مازندران با کسب ۱۸طلا، ۱۵نقره، ۷برنز برسکوی قهرمانی ایستاد وگلستان با۳ طلا،۲ نقره،۴ برنز و آذربایجان شرقی بایک ۱ طلا، ۴نقره و ۵برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش فارس، کاپ اخلاق این رقابت ها به استان خراسان جنوبی تعلق گرفت.