شکست خارج از خانه کتالم مقابل عقاب اندرگلی شیرگاه در هفته نهم جام کاسپین

عصر یکشنبه ۱۸ شهریور هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال مازندران با دیدارهای مختلف برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در یکی از بازی ها تیم عقاب اندرگلی شیرگاه میزبان تیم بالای جدولی کتالم بود.

در این دیدار تیم شیرگاه در دقایق ابتدایی بازی توانست به گل اول بازی دست پیداکند تیم کتالم رفته رفته میدان رو ازان خود کرد در حالیکه جریان‌بازی به نفع کتالم بود پژمان کوزه گر بازیکن خوش آتیه کتالم در میانه میدان از ناحیه زانو با آسیب دیدگی شدید از زمین خارج شد در نیمه اول بازی با برتری یک بر صفر عقاب شیرگاه به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این بار نوبت کتالم بود کتالمی ها که با زد حمله سریع نوبت را به مهرداد هادی پور رسانده در صحنه ای عجیب این بازیکن با دروازه بان تک به تک بود با تکل از پشت خشن مدافع شیرگاه رو به رو شد کادر و بازیکنان کتالم که منتظر اعلام ضربه پنالتی بودند در صحنه ای عجیب آخوند جانی داور بازی مرد پرحاشیه این دیدار سوت به نفع شیرگاه صدا درآورد که با اعتراض شدید کتالمی ها رو به رو شد بازی در دقایق ۶۵ بود که کاظم علیپور بازیکن کتالم با یک شوت زیبا از پشت محوطه توانست گل کتالم را به ثمر برساند.

بازی که همچنان در دست بازیکنان کتالم بود در دقیقه ۹۰ شوک بعدی به تیم کتالم وارد شد داور بازی ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در اخرین دقایق وقت اضافه تیم شیرگاه در صحنه ای آفساید به گل دوم خود رسید.

حال باید این سوال را مطرح کرد معیار انتخاب کمیته داوران استان برای بازی هایی در این سطح چیست که به راحتی تیم را بازنده و دیگری را برنده را اعلام میکند.