تهاجم فرهنگی در ورزش مازندران را جدی بگیرید !

سخن من خطاب به همه دلسوزان انقلاب سلامی در ورزش مازندران است که تهاجم فرهنگی در ورزش این دیار بیداد می کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هیچ احدی احساس مسئولیت در مبارزه با تهاجم فرهنگی ندارد در حوزه امور فرهنگی ورزش مازندران رها شده است تمرینات مختلط دختران و پسران و زنان و مردان آموزش مردان برای زنان آنهم در بسیاری از رشته ها که همراه با لمس بدن می باشد.

کلاس های رقص آنهم برای زنان و دختران در اماکن ورزشی استفاده از مواد نیروزا در اکثریت سالن های ورزشی در مقاطع سنی پایه یا پیشکسوتان در کلاس ها  ومدارس ورزشی معلوم نیست چه می گذرد؟!

در مناسبت های ملی و مذهبی اداره کل به هیچ عنوان احساس مسئولیت ندارد و همه فکر و ذکر مسئولین به کسب مدال و افتخار متمرکز شده است.

توسعه ورزش همگانی زیر خط صفر و نظارتی بر اماکن ورزشی وجود ندارد احیای ارزش های اسلامی و دینی باید حرف اول و آخر مسئولین ما باشدبرای هر انتصاب مسئولی در ادارات هزاران بنر نصب می شود اما برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مراسم ملی و مذهبی بسیار کمرنگ شده است.

اعتبارات فرهنگی ورزش مازندران چگونه می شود آقایان فراموش نکنند این دیار جنگ و جهاد و شهادت وایثار و عاشورایی می باشد مدیریت ورزش استان حسین زادگان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ایثار می باشد و باید او را در احیای این مهم یاری کنند.