سپاهان شاهین آمل قهرمان تورنمنت زیر ۱۳ سال احسان شد

دومین دوره تورنمت احسان فستیوال کشوری زیر ۱۳ سال با حضور ۱۶ تیم از ۸ استان کشور در اردوگاه شهید چمران رامسر عصر امروز جمعه ۱۶ شهریور به کار خود پایان داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دومین دوره تورنمت احسان فستیوال کشوری زیر ۱۳ سال با حضور ۱۶ تیم از ۸ استان کشور در اردوگاه شهید چمران رامسر عصر امروز جمعه ۱۶ شهریور به کار خود پایان داد.

این مسابقات ۲ روزه که به میزبانی اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد با قهرمانی تیم سپاهان شاهین آمل به پایان رسید.

غلامپور مدیر و سرمربی تیم فوتبال سپاهان شاهین آمل پس از قهرمانی در این تورنمنت در گفتگویی اختصاصی گفت؛تیم ما پارسال هم در این مسابقات شرکت داشته و خوشبختانه توانستیم برای دومین سال پیاپی در این تورنمنت قهرمان شویم .

وی افزود:ما با غلبه بر تیم های شاهین شرق ، ملارد ب ، همیاری ساداتشهر ، سما البرز ، نام آوران تبریز توانستیم به فینال راه پیدا کنیم و در فینال هم مقابل تیم نود آمل با نتیجه دو بر یک توانستیم به پیروزی برسیم و برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را ازان خود کنیم.

مدیر و سرمربی تیم سپاهان شاهین آمل در خصوص سطح برگزاری این تورنمت بیان داشت؛سطح مسابقات امسال نسبت به سال گذشته بسیار بالا و در حد ملی برگزار شده و در اینجا لازم میدانم از مسئولین برگزاری نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.