اصفهانیان: مدیریت کاظمی در دربی اصفهان عالی بود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه متأسفانه قبل از دربی اصفهان جو نامناسبی علیه داوری ایجاد کردند، گفت: کاظمی بسیار عالی بازی را مدیریت کرد و به‌جز یک صحنه که تأثیرگذار نبود، در بقیه صحنه‌ها، تصمیمات درستی گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیدوحید کاظمی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر، دو دربی «پیکان ـ سایپا» و «ذوب‌آهن ـ سپاهان» و یک بازی مهم و جنجالی «استقلال خوزستان و پرسپولیس» را سوت زده است، یکی از داوران مورد توجه دپارتمان است.

قضاوت قاطعانه وی در هفته چهارم در دربی ذوب‌آهن و سپاهان مورد تأیید کمیته داوران اما مورد هجمه از سوی باشگاه ذوب‌آهن قرار گرفته است تا جایی که سعید آذری مدیرعامل این تیم در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها این داور را «میتی‌کومان مأمور مخصوص حاکم بزرگ» خوانده است و به‌دنبال چنین اظهار نظرهایی برخی از رسانه‌ها درصدد تضعیف و تخریب این داور آینده‌دار برآمدند که شایسته است با نگاهی منصفانه‌تر به رشد و ارتقای جامعه داوری کمک شود.

این داور قائم‌شهری در لیگ هفدهم با قضاوت ۱۶ بازی، بیشترین آمار داوری در میان دیگر داوران را به خود اختصاص داد.

اصفهانیان: قبل از بازی جو نامناسبی علیه داوری ایجاد کردند

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی، در مورد حواشی ایجادشده در دربی اصفهان اظهار کرد: متأسفانه قبل از شروع بازی جو نامناسبی علیه داوری ایجاد کردند تا داور را تحت تأثیر خود قرار دهند.

فریدون اصفهانیان  افزود: کاظمی بسیار عالی بازی را مدیریت کرد و به‌جز یک صحنه که تأثیرگذار نبود، در بقیه صحنه‌ها، تصمیمات درستی گرفت.

وی در مورد اخراج بازیکن ذوب آهن بیان کرد: خطای صورت‌گرفته کاملاً واضح  و بازیکن ذوب‌آهن مستحق کارت قرمز بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پس از هر سوت داور، اعتراضات پی در پی از سوی کاپیتان تیم ذوب‌آهن دیده می‌شد که در روند بازی هم تأثیرگذار بود، این بازیکن هم به‌درستی از داور کارت زرد دریافت کرد.

اصفهانیان در پایان از تیم‌های حاضر در لیگ‌های مختلف خواست تا به‌گونه‌ای رفتار کنند که داوران از  لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوبی برای قضاوت قرار گیرند.

قلعه‌نویی: کاظمی از داوران خوب کشور ماست

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان بعد از رقابت دربی در مورد کاظمی گفت:داور این دیدار به‌جز یک صحنه، در مجموع جاگیری‌های مناسب و تصمیمات درستی از خود به نمایش گذاشت، آقای کاظمی از داوران خوب کشور ماست و امروز روز خوب او بود.