عدم تعهدات شورای شهر بابل جهت حمایت از تیم خونه به خونه !

بعد از درخشش بازیکنان مازندرانی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، شهرستان بابل مانند شهرهای دیگر به پاس درخشش فوتبالیست شهرشان مراسم استقبال برگزار کرد و مدیران استانی و شهرستانی به همراه مردم خوب بابل نیز در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از درخشش بازیکنان مازندرانی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، شهرستان بابل مانند شهرهای دیگر به پاس درخشش فوتبالیست شهرشان مراسم استقبال برگزار کرد و مدیران استانی و شهرستانی به همراه مردم خوب بابل نیز در این مراسم حضور داشتند.
در این دیدار که به منزله استقبال از مرتضی پورعلی گنجی صورت پذیرفت ، یکی از نمایندگان شورای اسلامی شهر بابل که در این دوره برای اولین بار در منتخبین شهری حضور پیدا کرده است ، از تریبونی که به دست آورد در جهت مطالبات مردم علیه نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حمله برد و گفت : اگر این دو مسئول حمایت می کردند ، خونه به خونه لیگ برتری بود.
جناب آقای عضو شورای شهر بابل اولا نماینده شما در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان خیلی وقته گل زدن رو کنار گذاشتند و کفششان را آویزان کردند ، زودتر به اطلاع می رساندید تا این دو عزیز دیرتر از دوران حرفه ای خداحافظی می کردند و تک گلی که سند لیگ برتری شدنتان را تثبیت می کرد به ثمر می رساندند.
در ثانی مسئول تخلفات و برسی شکایات مرجع فدراسیون و سازمان لیگ است که مدیران تیم خونه به خونه تا اعماق سازمان لیگ را جهت حفره جدید برای لیگ برتری شدنشان پیمودند ولی به جایی نرسید، شما نیز بهتر از هر مدیری می دانستید که کارساز نیست و بایست مستندات و عدله محکمه پسند باشد.
هر چند در حوزه خودِ باشگاه است و هیچ مرجعی حق دخالت ندارد.
حال که شما دوستان را متهم به کم لطفی در لیگ برتری شدن خونه به خونه کردید ، خودتان چه بلایی الان به سر این تیم آوردید؛ طبق صحبتهای مالک خونه به خونه به دلیل عدم حمایت و نیز عدم تعهدات داده شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر بابل این تیم را از شهرتان خارج کردید و مالک باشگاه رقبتی به تیم داری در بابل نشد.
آیا این هواداران همان هواداران سال قبل نیستند، آیا رویای لیگ برتری شدن بابل آرزوی مردم بابل نبود ، پس چه اتفاقی بعد از دو ماه افتاده که برایتان رفتن خونه به خونه به ساری اهمیتی ندارد، چه شده که شورای شهر بابل کلا عقب نشینی کرده و رضایت به خروج تیم داده است.
شورای شهری که تا دو ماه پیش به سراحت از حق خورده شده خونه به خونه و بی مطالعه متهم کردن برخی و فرافکنی از مطالبات این تیم و مردم بابل دفاع می کرد اینک عقب نشینی کرد و اعطای تیم را به لقایش بخشید.

جناب شورای شهر بابل بنشینید و تفکر کنید که چطور بایست از سهمیه شهرتان که همان مطالبات به حق مردم بابل است دفاع کنید و نگذار تیم به شهر ساری و استان دیگر برود.

مطالبات لیگ برتری شدن خونه به خونه پیشکشتان!!