حمله ورشدن مربیان تیم بیمه رازی به یکی از کشتی گیران تیم آرش زین بابل صحت ندارد !

کامران قاسم پور کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم درحالی با تیم آرش زین بابل قرارداد بست که پیش از این با بیمه رازی قرارداد امضا کرده بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کامران قاسم پور کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم درحالی با تیم آرش زین بابل قرارداد بست که پیش از این با بیمه رازی قرارداد امضا کرده بود.

تیم های آرش زین و بیمه رازی بابل که مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر کشتی آزاد محسوب می شوند برای شروعی قدرتمند خود را آماده می کنند اما متاسفانه یکی از این باشگاه ها آنچنان از حضور همشهری اش در لیگ خوشحال نیست.

ماجرا از آنجا شروع شد که کامران قاسم پور کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم دو ماه پیش با باشگاه بیمه رازی قرارداد داخلی امضا کرد و حتی مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرد اما ناگهان سر از تیم همشهری، آرش زین، درآورد.

پس از این اتفاق بود که مسئولین باشگاه بیمه رازی به دنبال احقاق حق خود در ابتدای کار راه مذاکره را در پیش گرفتند اما به نتیجه ای نرسیدند و جالب تر این که حتی متحمل اتهاماتی از سوی طرف مقابل شدند.

سرمربی تیم کشتی بیمه رازی هر گونه درگیری پیش آمده بین طرفین را تکذیب کرد. محسن کاوه اعلام کرد تنها به دنبال بازگرداندن کشتی گیر تیم مان هستیم و هیچ گونه درگیری و یا جدلی رخ نداده است. برای رسیدن به حق مان از طریق مراجع مربوطه اقدام می کنیم.

متاسفانه برخی کانال ها در فضای مجازی با ایجاد جوی ناسالم شایعاتی را علیه باشگاه بیمه رازی بابل ایجاد کرده اند و این موضوع درگیری را پیش کشیده اند در حالی که اصل موضوع چنین نبود.

همچنین باشگاه بیمه رازی برای احقاق حق خود به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روی آورده است و قصد دارد از این طریق این کشتی گیر را به تیم خود برگرداند.