ملی‌پوش مازندرانی در جام جهانی کرواسی مدال نقره کسب کرد

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان مازندران از کسب مدال نقره عالیه محمودی ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ کرواسی خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ نقی مهدوی  با اشاره به کسب عنوان دوم تیم تیراندازی جانبازان و معلولان کشورمان در جام جهانی، گفت: عالیه محمودی ورزشکار مازندرانی در تیم ملی جانبازان […]

tiiiiranzdazi

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان مازندران از کسب مدال نقره عالیه محمودی ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ کرواسی خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ نقی مهدوی  با اشاره به کسب عنوان دوم تیم تیراندازی جانبازان و معلولان کشورمان در جام جهانی، گفت: عالیه محمودی ورزشکار مازندرانی در تیم ملی جانبازان و معلولان کشورمان در نتایج تیمی میکس تپانچه خفیف بادی ۵۰ متر موفق به کسب مدال نقره شد.

وی اظهار کرد: در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی کرواسی، نمایندگان کشورمان به نشان نقره تپانچه بادی خفیف پنجاه متر P4 دست یافتند که در این ترکیب عالیه محمودی ملی‌پوش مازندرانی نیز حضور داشت.

مهدوی بیان داشت: تیم ایران که متشکل از عالیه محمودی، ساره جوان‌مردی و مهدی زمانی در مجموع با یک‌هزار و ۵۶۷ امتیاز، در میان ۱۴ کشور، به عنوان دوم و به نشان نقره دست یافت.

 دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان مازندران گفت: در این بخش تیم چین با یک‌هزار و ۵۷۷ امتیاز قهرمان شد و عنوان سوم نیز به ترکیه با یک‌هزار و ۵۵۷ امتیاز رسید.

به گزارش فارس، رقابت‌های تیراندازی جانبازان و معلولان جام جهانی کرواسی سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ محسوب می‌شود، از روز جمعه با حضور ۲۷۲ تیرانداز از ۴۷ کشور در شهر اوسییک آغاز شد و تا ۲۴ تیرماه در جریان است.