ثبت بیش ۳۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره ملی عكس ” فوتبال و زندگی”

مدیراجرایی جشنواره ملی عکس” فوتبال و زندگی ” از ثبت بیش از ۳۰۰ اثر در این دبیرخانه خبر داد و اعلام كرد كه هنرمندان عكاس فقط تا پایان هفته اول مرداد ماه فرصت دارند تا آثارشان را به این دبیرخانه ارسال كنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دبیرخانه مركزی جشنواره های حوزه هنری از ثبت بیش از ۳۰۰ اثر در این دبیرخانه خبر داد و اعلام كرد كه هنرمندان عكاس فقط تا پایان هفته اول مرداد ماه فرصت دارند تا آثارشان را به این دبیرخانه ارسال كنند.
مهدی رضی مدیراجرایی جشنواره ملی عکس ” فوتبال و زندگی ” در این خصوص اظهار داشت: از ابتدای اعلام فراخوان این جشنواره تاكنون تعداد ۳۰۰ اثر از سوی بیش از ۳۰ عکاس در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است.
این مسئول افزود: جشنواره در دو بخش، آزاد ( تصاویری از صحنه های جذاب مسابقات لیگ های کشور تا استانی و شهرستانی ) و بخش ورزش محلات با هدف شناسایی فضاهای ورزشی برگزار خواهد شد که در بخش عکس های آزاد، عکس ها می توانند مربوط به مسابقات، فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتشال( آماتوری، فوتبال عمومی، فوتبال کارگری، فوتبال در محلات و … ) برگزار می گردد.
وی همچنین از آخرین مهلت ارسال آثار توسط عکاسان خبر داد و گفت : بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره ، عكاسان تا پایان روز یکشنبه مورخ ۷ مرداد ماه فرصت دارند در جشنواره شرکت کنند و آثار خود را ارسال کنند.
مدیر اجرایی جشنواره در خصوص داوری آثار اظهار داشت : ریاست این جشنواره بر عهده حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران است و غلامرضا بهروان ریاست هیات فوتبال مازندران نیز دبیر جشنواره می باشد که طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است اساتید برجسته کشوری همچون علی کاوه و ابوالفضل امان الله به همراه چند اساتید دیگر عکاسی، داوری آثار ارسال شده را انجام دهند.
رضی بیان کرد : همچنین هنرمندان می توانند آثار خود را به به آدرس اینترنتی MzFootbaall@Gmail.Com به همراه مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه ارسال کنند و همچنین می توانند برای كسب اطلاعات دقیق تر درباره شرایط شركت در نخستین جشنواره عكس “فوتبال و زندگی” با شماره ۰۹۳۷۵۹۱۹۱۷۱ تماس بگیرند و یا به سایت هیات فوتبال استان مازندران به آدرس www.MazandaranFootball.Com مراجعه نمایند.
گفتني است؛ نخستین جشنواره عكس ” فوتبال و زندگی” از ۲۰ تیر تا هفته اول مرداد ماه سال در جریان خواهد بود و مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته خبرنگار در مرکز استان مازندران برگزار می گردد.