برگزاری هفتمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در آمل/ دیدارهای تدارکاتی در ترکیه داریم

سرپرست اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از برگزاری هفتمین اردوی ملی‌پوشان به میزبانی استان مازندران و شهرستان آمل خبر داد و گفت: چندین دیدار تدارکاتی طی مرداد امسال در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عباسعلی واحدی امشب در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که به میزبانی آمل در حال برگزاری است، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد برگزاری هفتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران هستیم که با حضور ۱۶ ملی‌پوش دنبال می‌شود.

وی با اعلام اینکه ملی‌شان با برگزاری اردوهای مختلف و بازی تدارکاتی به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر به میزبانی کشور آلمان و رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اندونزی هستند.

سرپرست هفتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران با اشاره به آغاز اردو ملی‌پوشان در آمل از روز شنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری، تصریح کرد: این اردو تا ۳۰ تیر زیر نظر کادر فنی تیم ملی در مجتمع ورزشی سردار شهید فلاح پیگیری می‌شود.

این مسؤول با اعلام برگزاری تمرینات در دو نوبت صبح و عصر، متذکر شد: مسابقات بسکتبال با ویلچر بزرگسالان جهان ۲۳ مرداد امسال در شهر هامبورگ کشور آلمان با حضور برترین‌های دنیا دنبال می‌شود همچنین مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا شهریور امسال به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد.

واحدی با اشاره به اینکه دو اردوی دیگر برای آماده‌سازی ملی‌شان قبل اعزام به مسابقات جهانی آلمان در دستور کار قرار دارد، گفت: بعد از اردوی آمل ملی‌چوشان در شهر ارومیه و کشور ترکیه اردو برگزار می‌کنند و دوره پایانی متصل به اعزام رقابت‌های جهانی در تهران دنیال می‌شود.

وی با اعلام برگزاری چهار دوره اردوها در تهران و دو دوره در شهرهای ساری و تبریز، بیان کرد: با توجه به آمادگی جسمی و روحی بازیکنان، کم بودن اردوهای خارجی و دیدارهای تدارکاتی خارج از کشور به همراه نبود اعتبارات لازم مشکل همیشگی اردوها است هر چند وجود مشکلاتی در تهیه ویلچر مناسب از گذشته تاکنون مطرح بوده است.

سرپرست هفتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران اظهار کرد: چند بازی تدارکاتی در کشور ترکیه در برنامه‌های آینده تیم ملی گنجانده شده و امید داریم با برگزاری این بازی‌ها به آمادگی بالایی دست یابیم.