دست دست کردن تا انصراف/ آیا نایب قهرمان جام حذفی ایران از فوتبال کنار خواهد رفت!؟

زمزمه های پایان کار خونه به خونه در فوتبال ایران مدت هاست که به گوش می رسد اما بالاخره آثار این اتفاق نمایان شد !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،زمزمه های پایان کار خونه به خونه در فوتبال ایران مدت هاست که به گوش می رسد اما بالاخره آثار این اتفاق نمایان شد !مسئولین خونه به خونه مدت هاست که در انتظار صدور رای کمیته انضباطی منتظر نشسته اند و از تشکیل تیم برای فصل جدید غافل شده اند. البته آن ها ۴ تیر بازیکنان امید خونه به خونه را به تمرین فراخوانده و به آن ها وعده حضور در تیم بزرگسالان خونه به خونه در فصل جدید لیگ برتر داده اند ! اما این روز ها شایعاتی به گوش می رسد که اگر به واقعیت تبدیل شود، نایب قهرمان جام حذفی ایران از فوتبال کنار خواهد رفت.

به نظر می آید یک باشگاه نظامی بابلی، که فصل گذشته در لیگ مناطق امید های کشور نیز حضور داشت، قصد دارد امتیاز خونه به خونه در لیگ برتر امید را خریداری کند !

اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود خونه به خونه ای ها خواسته یا ناخواسته انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده اند چراکه طبق نامه ۶ تیر سازمان لیگ به باشگاه ها جذب بازیکن رده امید و جوانان برای تیم بزرگسالان مستلزم داشتن آکادمی و مجوز حرفه ای است !

همچنین طبق مصوبه فصل گذشته تعداد بازیکنان روی نیمکت در تیم های لیگ یکی از ۵ به ۷ بازیکن افزایش یافته است که این ۲ بازیکن باید از رده سنی امید و جوانان باشند. خونه به خونه ای ها که سودای حضور در لیگ برتر را دارند لازم است این نکته را بدانند که باشگاه هایی که مجوز حرفه ای ندارند حق حضور در لیگ برتر را نداشته و در لیگ یک نیز به مشکل خواهند خورد.

البته برای بسیاری از فوتبال دوستان بابلی این نکته واضح است که خونه به خونه ای با تعلل در بستن تیمی جدید برای فصل جدید عملاً انصراف خود از تیمداری را به شکل غیر مستقیم بیان کرده اند. واقعیت تلخ ماجرا اتلاف وقت مالک باشگاه در تصمیم گیری نهایی است. این اتلاف وقت ممکن است حتی شانس به روی کار آمدن مالک و اسپانسر جدید را هم کمتر کند !