بهروان:شهرداری قائمشهر به قولش وفا نکرد / نصب دکل های پروژکتور و اسکوربورد از هفته آینده !

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران از روند بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازدید کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر روز دوشنبه ۱۸ تیر، غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران به همراه خلردی نایب رئیس هیات از روند بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازدید کردند.

غلامرضا بهرواان در حاشیه این بازدید در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت : طبق گزارشاتی که از تهران اعلام شده است، روند بازسازی روند قابل قبولی بوده است.

بهروان ادامه داد : بنا بر قولی که در جلسات مختلف با حضور معاون استاندار، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولین داده شده بود، قرار بود بلافاصله بعد از نصب ستون ها، شهرداری قائمشهر نیروهای بیشتری را برای ساخت اتاق های زیر سوله اقدام کند ولی اینکار صورت نگرفت و سبب شد سرعت انجام این کار زیاد خوب نباشد.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران افزود : تا یک جایی این عملیات سرعت قابل قبولی داشت ولی الان خیلی فعالیت مشاهده نمی کنیم.

بهروان با اشاره به این موضوع که مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نزدیک است، اظهار داشت: اعتقاد دارم حتی یک بازی را هم نباید از مردم قائمشهر محروم کرد و تمامی بازی های نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور باید در قائمشهر و در استادیوم شهید وطنی برگزار شود.

وی ادامه داد : آقای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان سخت پیگیر بازسازی استادیوم شهید وطنی هستند و همه بسیج شده اند که این جای تشکر دارد ولی به هر حال باید منابع مالی این موضوع تامین شود.

رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان این موضوع که این بازسازی باید به موقع تمام شود، گفت : مطالبات مردم حق است و این حق تیم نساجی و هوادارانش است که در استادیوم خودشان به میدان بروند.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مسئولین، افزود : برای بازسازی استادیوم شهید وطنی، اداره ورزش و هیات فوتبال قائمشهر پای کار هستند. فرماندار محترم و از همه مهم تر این است که آقای استاندار خیلی پیگیر بازسازی استادیوم شهید وطنی است و با حضور معاون عمرانی استاندار، تاکید دارند که هر چه زودتر روند بازسازی استادیوم را به پایان برسانند.از طرفی دیگر سازمان هم پیگیر آماده سازی استادیوم نساجی است و ما باید بعد این بازدید گزارشات لازم را در خصوص روند بازسازی به آن ها ارائه دهیم.

بهروان در خصوص سایر مشکلات استادیوم خاطرنشان کرد: روز شنبه برای نصب دکل های پروژکتور و نصب اسکوربورد اقدام خواهد شد که این موضوع حدود ۸ الی ۱۰ روز زمان خواهد برد.

وی ضمن انتقاد از شهرداری قائمشهر افزود : شهرداری به قول هایی که داده بود عمل نکرده و هم اکنون کسی از شهرداری را نمیبینیم.مسئولین شهرداری و اعضای شورای شهر در جلسات مختلفی که با حضور شخص شهردار صورت گرفته بود قول همکاری داده بودند ولی با توجه به زمان کمی که داریم، آنها به قول خودشان عمل نکرده اند.

بهروان ادامه داد: آنها منتخب مردم هستند و هر هزینه ای هم انجام دهند از بودجه مردم شهر قائمشهر است.

این مسئول از متقاعد کردن مسئولین سازمان لیگ برای میزبانی نساجی در قائمشهر خبر داد و گفت : طبق صحبت هایی که با سازمان لیگ صورت داده ایم، اگر روند بازسازی استادیوم ۱۰۰ در صدر تکمیل نگردد، قرار شد اگر استانداردهای اولیه استادیوم تا حدودی برطرف گردد نساجی بدون هیچ مشکلی می تواند در قائمشهر بازی کند.

وی ادامه داد: بنده رایزنی های لازم را برای اینکه نساجی بدون مشکل در وطنی بازی کند را صورت داده ام، ولی باید همه تلاش کنیم تا این حداقل های لازم را انجام دهیم.مثلا اگر رختکن ها درست نشود تیم ها کجا باید حضور پیدا کنند !؟ مسابقات لیگ برتر یک فضای متفاوت است و این مسابقات را کل دنیا رصد می کنند. باید یک مقدار این قضیه را جدی بگیریم.

بهروان در پایان گفت : همه باید کمک کنند نه اینکه یک بخشی یک زمانی کار کنند و بعد کنار بکشند.همه باید همدل این کار را به سرانجام برسانیم.