رد یک حاشیه سازی مجازی در خصوص نساجی و خونه به خونه !

نائب رئیس فدراسیون فوتبال مازندران و مسؤول حراست اداره ورزش و جوانان استان با رد حاشیه‌سازی درباره نساجی و خونه‌به خونه به شفاف‌سازی درباره این مسئله پرداختند..

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پی شکایت باشگاه خونه به خونه بابل و چند باشگاه دیگر از باشگاه نساجی به خاطر استفاده از بازیکن صغر سنی در مسابقات لیگ یک و لیگ برتر امیدهای کشور، به فدراسیون فوتبال بر همین اساس ثبت احوال به طور رسمی صغر سنی بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران را ثابت کرد.

ماجرا از این قرار است که امیرحسین حسینی بازیکن فصل گذشته نساجی در بازی با خونه به خونه که در بابل برگزار شد، به میدان آمد و در اکثر بازی‌های لیگ یک امیدهای کشور نیز برای نساجی بازی کرد تا باشگاه خونه به خونه و چند باشگاه لیگ یک امید کشور بابت استفاده نساجی از بازیکن غیرمجاز به فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

اما در چند روز گذشته خبری در فضای مجازی با این موضوع « پیرو شکایت خونه به خونه و چند باشگاه لیگ یک امیدهای کشور، ثبت احوال پیگیر این ماجرا شده و در نامه‌ای که به اداره ورزش و جوانان مازندران ارسال کرده است، جعلی بودن مدارک امیرحسین حسینی را تائید کرد اما نکته جالب این است که اداره ورزش و جوانان مازندران این نامه را به فدراسیون فوتبال نفرستاده تا تعیین تکلیف این موضوع هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد» این خبر دست به دست چرخید اما رد یا صحت آن را کسی تایید نکرد؛  اما حراست اداره ورزش و جوانان مازندران و مسؤولان هیات فوتبال قویا این حاشیه‌سازی‌ها را رد کردند.

 هادی خلردی نایب رئیس هیأت فوتبال مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، با رد این مسئله اظهار کرد: فضاسازی رسانه‌ای که در چند روز گذشته درباره این پرونده شکل گرفته کذب است و اصلا صحت ندارد.

وی افزود: پیرو شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه و پیگیری‌های این باشگاه از ثبت احوال، موارد مطرح شده با حراست اداره ورزش و جوانان مازندران در میان گذاشته است و از طریق حراست اداره ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال نیز، اعلام شده است.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان مازندران با اشاره به این موضوع که نباید به حواشی و اخبار کذب دامن زد، افزود: از مردم و هوادران تقاضا داریم که به روند آرامش ورزش استان کمک کنند.

این مسؤول با بیان این موضوع که مدارک ارسال شده است، افزود: تمامی مستنداتی که جمع‌آوری کرده بودیم را توس حراست اداره ورزش برای دفتر مرکزی حراست در وزارت ارسال کرده‌ایم که حراست وزارت هم موضوع را به حراست فدراسیون فوتبال انعکاس داده است.

خلردی ادامه داد: پرونده در کمیته اخلاق باز و در حال بررسی است و همچنین مسؤولان امنیتی استان مازندران نیز به طور جدی پیگیری این موضوع هستند.