از محبوب ترین و پرهوادارترین باشگاه های مازندرانی چه خبر !؟

استان مازندران پر از استعداد است و در جای جای این خطه سرسبز پدیده های فراوانی ظهور می کننند. اما در طول این چند ساله تیم های ریشه داری که در بین مردم محبوبیت کسب کنند زیاد نبودند. شاید شموشک در نوشهر، نساجی در قائمشهر، شهروند در ساری و کاله در آمل و همچنین خونه به خونه تازه تاسیس در بابل محبوب ترین ها در جمع باشگاه های ورزشی باشند که قصد داریم هر هفته اخباری از این باشگاه های محبوب را در این قسمت قرار دهیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته نامه تخصصی ورزشی توپ پُر در شماره جدیدش بخشی تازه را رو نمایی کرد تا هر هفته هواداران تیم ها و باشگاه های پرطرفدار مازندرانی اطلاعات و اخبار داغ تیم محبوبشان را بخوانند. در این شماره آمده است:

استان مازندران پر از استعداد است و در جای جای این خطه سرسبز پدیده های فراوانی ظهور می کننند. اما در طول این چند ساله تیم های ریشه داری که در بین مردم محبوبیت کسب کنند زیاد نبودند. شاید شموشک در نوشهر، نساجی در قائمشهر، شهروند در ساری و کاله در آمل و همچنین خونه به خونه تازه تاسیس در بابل محبوب ترین ها در جمع باشگاه های ورزشی باشند که قصد داریم هر هفته اخباری از این باشگاه های محبوب را در این قسمت قرار دهیم.

 

نساجی :

نساجی مازندران برای شگفتی سازی در رقابت‌های لیگ برتر با انتخابی حساب‌شده از بین تیم‌های لیگ یک و برتر و بازیکنان سابقش تاکنون با ۱۲ بازیکن قرارداد منعقد کرده است.این تیم با موافقت جواد نکونام سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی تاکنون با نیما میرزازاد بازیکن فصل گذشته ملوان انزلی ،فرشاد فرجی و حمیدرضا دیو سالار مدافعان چپ خونه به خونه ، حامد لک دروازه‌بان سابق فولاد خوزستان ، حامد شیری از سایپا تهران و شاهین مجیدی از فجر شیراز قرارداد بسته است .محمد عباس زاده ، مجتبی ممشلی و مهرداد عبدی بازیکنان فصل گذشته نساجی هم قراردادشان تمدیدشده است و سجاد آشوری از خونه به خونه ، سجاد حیدری از مس رفسنجان و کمیل محمدی از نفت تهران هم سه بازیکن دیگری هستند که نماینده مازندران را در لیگ برتر یاری می‌رسانند.

کاله آمل :

همیشه انتظارات از این باشگاه زیاد است و هرساله خیلی از مازندرانی‌ها به آن دل‌خوش می‌کنند. کاله که یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های ورزشی در استان مازندران و مخصوصاً شهر آمل است، این روزها با حواشی عدم تیم داری در لیگ دسته یک والیبال کشور سوژه شده است. این تیم که در لیگ برتر والیبال و لیگ دسته یک تیم داری می‌کرد، گویا قرار نیست این فصل آن‌چنان‌که بایدوشاید حضوری قدرتمند داشته باشد و شاید بعد از نابودی والیبال در مرکز استان، امسال آملی‌ها هم چندان قدرتمند ظاهر نشوند.شنیده‌ها حاکی از این است که قرار است کاله در لیگ برتر هم با جمعی از بازیکنان جوان و جویای نام وارد رقابت‌ها شود.

خونه به خونه :

بابلی‌ها بعد از هیاهوی پایان لیگ دسته یک فوتبال کشور ، دیگر خبری آزشان نشد و همچنان چراغ خاموش کارهای خود را پیش می‌برند. هرروز شایعه‌های مختلفی بر حضور و عدم حضور این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور به گوش می‌رسد و حتی خبر از لیگ برتری شدن این تیم نیز چندین بار در فضای مجازی پیچیده شد اما هیچ‌کدام از این شایعات توسط باشگاه به‌صورت رسمی رد یا تائید نشد. سکوت باشگاه شاید باید در هفته‌های پایانی لیگ هم اتفاق می‌افتاد تا با آرامش بیشتر به لیگ برتر صعود می‌کردند. اما خبری دسته اول از باشگاه خونه به خونه این است که این تیم به دنبال سهمیه نفت مسجدسلیمان است تا با خرید امتیاز این تیم به لیگ برتر راه پیدا کند. گویا مسجدسلیمانی‌ها قصد تیم داری در لیگ برتر را ندارند و شاید این سهم بابل شود.

شهروند ساری :

درحالی‌که حواشی زیادی مبنی بر حضور وحید شمسایی برای هدایت شهروند ساری به گوش می‌رسید و مشخص شد که این فقط یک بمب تبلیغاتی بود و تمرینات شهروند با کادر سابقِ همیشه همراه استارت خورد تا تمامی حواشی جهت معرفی سرمربی جدید به پایان برسد.تمرین شهروند ساری زیر نظر محمد اسماعیل‌پور رسماً آغاز شد و این مربی در حضور منتخبی از بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان جوان تمرینات را رسماً استارت زد.بازگشت دو بازیکن سرباز شهروند و حضور اکثریت بازیکنان فصل گذشته نوید فصلی خوب را برای شهروند می‌دهد. البته غیبت طاها مرتضوی و محمدرضا کرد به‌نوعی در تمرین شهروند ساری عجیب بود و خبری هم از مرتضی عظیمایی در تمرینات شهروند نبود. نکته جالب‌توجه حضور احمدرضا رضایی سنگربان و کاپیتان تیم ملی ناشنوایان ایران در تمرینات شهروند ساری بود.

شموشک نوشهر :

نوشهری‌ها به سیزدهمین سال دوری از سطح اول فوتبال کشور رسیدند و در حال حاضر در انتظار بازسازی استادیومشان هستند. عاشقان شموشک همچنان امیدوارند تا شاید روزی خوشی به دیار آن‌ها برگردد و دوباره روزهای شیرین حضور شموشک در لیگ برتر را تجربه کنند. این روزها صحبت از حضور فوتبالیست‌ها و پیشکسوتان بزرگ فوتبال کشور در نوشهر است و جلساتی پنهانی در خصوص احیای فوتبال نوشهر صورت گرفته است. نشست فوتبالیست‌های نامی کشور با مسئولین شهریِ ورزشی و سیاسی در غرب استان هرچند وقت برگزار می‌شود ولی خروجی‌ای تاکنون نداشته است و امیدواریم سو استفاده‌ای از مازندران نشود. از مازندرانی‌ها که آبی گرم نشد، شاید این نامداران کشور بتوانند فوتبال در غرب استان و مخصوصاً شهر نوشهر را احیا کنند.