اردوی ۲ هفته‌ای کایاک‌سواران در مالزی یا تایلند/پاروزنان برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند

ملی‌پوشان کایاک ایران که خود را برای بازی‌های آسیایی اندونزی آماده می‌کنند قرار است اردوی برون‌مرزی در مالزی یا تایلند داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، پیمان قویدل، علی آقامیرزایی و امید احمدی ورزشکارانی هستند که دور جدید تمرینات خود را از ۱۴ خرداد آغاز کرده‌اند. ملی‌پوشان کشورمان بعد از حضور در کاپ ۲ جهانی که به میزبانی آلمان برگزار شد، حالا تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنند تا برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

البته برای آمادگی بیشتر پاروزنان، کادر فنی اردوی برون‌مرزی نیز در نظر گرفته‌اند به همین دلیل فدراسیون با مالزی و تایلند وارد مذاکره شده تا بهترین کمپ برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شود.

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با فارس از مذاکره فدراسیون برای برگزاری اردوی تدارکاتی در کشورهای اطراف اندونزی خبر داد و گفت: فدراسیون با مالزی مذاکره کرده است آنها به ما پاسخ داده‌اند اما فدراسیون مشکل قایق دارد. اگر این مشکل حل شود می‌توانیم اردوی دو هفته‌آی در مالزی داشته باشیم و از آنجا مستقیم به اندونزی برویم. در این صورت ورزشکار هم از نظر آب و هوایی و زمانی با محل برگزاری مسابقه هماهنگ می‌شود. فدراسیون با تایلند هم مکاتبه کرده باید ببینیم شرایط چه می‌شود.

 

/فارس