اینانلو: طلای احمدی خون را در تیم ملی به جریان انداخت/پیش‌بینی می‌کردیم بهتر از کره نتیجه بگیریم

مربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: پیش‌بینی ما این بود بهتر از رقابت‌های جهانی کره نتیجه بگیریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ابراهیم اینانلو درباره مسابقات جهانی مونیخ و نتایج ملی‌پوشان در این رقابت‌ها اظهار داشت: همانطور که هم من و هم گوران انتظار داشتیم نتایج بهتر از رقابت‌های کره بود و ورزشکاران به خاطر مسابقات مختلف تمرینات پیشرفت داشتند. مشکل فشنگ هم حل شد الان به اندازه کافی مهمات داریم که تمرین خوبی داشته باشیم. یکی دو اردوی برون مرزی هم تا بازی‌های آسیایی پیش‌بینی شده است و می‌توانم بگویم همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعداد فشنگ‌های وارد شده به کشور تا بازی‌های آسیایی کافی است، گفت: تا بازی‌های آسیایی این مشکل حل شده و می‌توانم بگویم یکی از نکات مورد توجهی که در این سفر داشتیم این بود که مطمئن هستیم تا بازی‌های آسیایی مشکلی در خصوص مهمات وجود نخواهد داشت. ما بعد از مسابقات استراحت کوتاهی داشتیم که بعد از تعطیلات تمرینات ما شروع می‌شود. تیر ماه مسابقات جوانان جهان را داریم که در زول آلمان برگزار می شود. در این رقابت‌ها ذوالفقاریان که سهمیه المپیک گرفته، صادقیان، کرمزاده و نکونام که در تیم بزرگسالان هم هستند راهی آلمان خواهند شد. در کنار آنها از ورزشکاران جوان و مستعد هم استفاده می‌کنیم.

اینانلو درباره مدال طلای الهه احمدی در تفنگ سه وضعیت، تصریح کرد: او رکورد ایران را زد، امتیاز ۱۱۷۶ رکورد فوق‌العاده‌ای است. احمدی در وضعیت ایستاده هم خیلی خوب کار کرد که همین باعث شد تا در فینال به او کمک کند و مدال طلا را بگیرد. او به خاطر تجربه‌ای که در تفنگ سه وضعیت داشت به این مدال رسید. این مدال طلا به موقع بود تا خون را در تیم ملی به جریان بیندازد. این مدال برای ما باارزش است. نوروزیان و باقری هم رکوردهای خوبی داشتند. آنها یکسالی بود که در مسابقات بزرگ این رکوردها را نزده بودند. به نظر می‌رسد آنها به شرایط اوج عملکردشان برمی‌گردند.

اینانلو در ادامه مصاحبه درباره اردوی برون مرزی ملی‌پوشان تا آغاز بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما یک اردو در تیر ماه و یک اردو قبل از آغاز بازی‌های آسیایی است. بهترین مکان هم هانوفر آلمان است که هم شرایط خوبی دارد و هم سالن‌های مناسب. با ماکسیموویچ هم صحبت کردم او گفت در اردوی قبل از جاکارتا می‌توانیم در یک تورنمنت در اروپا شرکت کنیم. البته این موضوع هنوز قطعی نشده است.

مربی تیم ملی تفنگ ایران در پاسخ به این سؤال که اسامی و ترکیب شما برای بازی‌های آسیایی قطعی شده، یادآور شد: هنوز قطعی نشده است. ما دو مرحله انتخابی داریم که بعد از آن اسامی را اعلام می‌کنیم.