کیوان قنبرزاده: در مسابقات کاسن گالا‌ی آلمان شرکت می کنم

کیوان قنبرزاده، پرنده پرش ارتفاع ایران که با هدف حضور در تورنمنت‌های اروپایی برای کسب حدنصاب بازی‌های آسیایی جاکارتا، پنجشنبه شب گذشته به آلمان سفر کرد، فردا در مسابقات بین‌المللی کاسن گالای آلمان شرکت می کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کیوان قنبرزاده، پرنده پرش ارتفاع ایران که با هدف حضور در تورنمنت‌های اروپایی برای کسب حدنصاب بازی‌های آسیایی جاکارتا، پنجشنبه شب گذشته به آلمان سفر کرد، فردا در مسابقات بین‌المللی کاسن گالای آلمان شرکت میکند.

رکورد‌دار پرش‌ارتفاع ایران در این‌خصوص به روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی گفت: « با حمایت فدراسیون و برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده برای کسب حدنصاب بازی‌های آسیایی جاکارتا به آلمان آمدم و فردا نیز در مسابقات کاسن گالا شرکت می‌کنم. این مسابقه از سطح بالایی برخوردار بوده و فرصت مناسبی برای رقابت با قهرمانان اروپایی و ثبت یک رکورد خوب است.»

قنبرزاده با اشاره به حضور در چند تورنمنت اروپایی دیگر افزود: « در این سفر قصدر دارم در چند تورنمنت بین‌المللی شرکت کنم و آمادگی خودم را محک بزنم. مسابقات بین‌المللی فرانکفورت، هروویل فرانسه، بوهِل میتینگ و تیویینگ آلمان جزو برنامه‌های مسابقات اروپایی است.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: « بعد از تمرینات با ” زاگو رول کو” مربی روسی ام، باید تغییر را در روند آماده سازی ببینم. امیدوارم بتوانم رکوردهای خوبی هم به ثبت برسانم و افتخار پوشیدن لباس تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا را داشته باشم. البته هدفم ثبت یک رکورد خوب و در نهایت هم کسب مدال در بازی‌ها است. با دعای خیر مردم و یاری خدا امیدوارم این مهم محقق شود.»