شاگردان مرادی از صعود بازماندند/ شب تلخ قراخیلی ها در استادیوم خاموش ساری ! + حواشی

شامگاه شنبه ۵ خرداد بازی برگشت فینال پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری بین دو تیم شهید مولایی قراخیل و نصر سیرجان برگزار شد و در نهایت با تساوی بدون گلی که صورت گرفت قائمشهری ها از صعود بازماندند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دیدار که از ساعت ۲۱ برگزار شده بود، قراخیلی ها بازی را سراسر هجومی آغاز کرده بودند اما به دلیل قطع شدن نیمی از نور های ورزشگاه تا دقایقی این دیدار متوقف شد. خاموشی نورهای استادیوم حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید تا این موضوع سبب شود تیم داوری زمین بازی را ترک کنند.

اما بالاخره نور به ورزشگاه بارید و بازی از سر گرفته شد اما دیگر ترس سیرجانی ها از حضور در این استادیوم ریخته شده بودو هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

موقعیت های خوبی که هر دو تیم در نیمه اول بدست آوردند اما با استرس و بی دقتی این موقعیت ها هدر رفت تا نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان برسد.

اما با آغاز نیمه دوم ،این دیدار مجدد به دلیل اعتراضات شدید به داوری و حضور هواداران به درون زمین متوقف شد تا حس فوتبال جذاب در این دیدار به کلی از بین برود.

قراخیلی ها که با اتفاقات عجیب غریب این دیدار سرتا پا استرس شده بودند ، نتوانستند بازی خوب خودشان را ارائه دهند و در عین ناباوری با تساوی بدون گل در این دیدار و با توجه به شکست یک بر صفر بازی رفت، در عین شایستگی فراروانی که داشتند، از صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازماندند.
گفتنیست؛ در این دیدار علی علیپور، محمد عباس زاده، مهدی مومنی، میثم بائو، صابر میرقربانی، یونس گراییلی و سایر پیشکسوتان و هواداران قائمشهری برای حمایت از شهید مولایی قراخیل به استادیوم شهدای ساری آمده بودند.

قابل ذکر است ، حدود ۳ هزار قائمشهری هم برای دیدن این دیدار به استادیوم شهدای ساری آمده بودند.

و اما نکته جالب توجه برای این تیم شهید مولایی قراخیل این است که شاگردان مرادی تا به این مرحله و قبل از رسیدن به پلی آف، چراغ خاموش تمامی رقبای خودشان را پشت سر گذاشته بودند و در حالی که هیچ مسئولی حمایت مادی و معنوی از این تیم نکرده بود، بی سر و صدا بعد از یک فصل ماراتن گونه، در آستانه صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار داشت. اما ای کاش ابراهیم مرادی هیچ وقت درخواست حمایت معنوی از مسئولین شهرش نمی کرد ! بازیکنان و عوامل شهید مولایی در این دو بازی آخر نتوانستند خودشان را با این حمایت های اجباری وفق بدهند ..! شاید بعد از یک خدا قوت جانانه به این تیم، بازنده های سربلند بهترین جمله برای مرادی و شاگردانش باشد …