رئیس هیئت والیبال مازندران: بابلسر میزبان والیبال بانوان قهرمانی امید کشور شد

رئیس هیئت والیبال مازندران گفت: مسابقات والیبال قهرمانی امید بانوان کشور به‌میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ میلاد تقوی با اشاره به میزبانی مازندران در والیبال بانوان امید کشور، اظهار کرد: این مسابقات از ۳۰ تیرماه امسال به‌مدت شش روز در بابلسر برگزار می‌شود. وی از رقابت هشت تیم به‌صورت دوره‌ای […]

banooرئیس هیئت والیبال مازندران گفت: مسابقات والیبال قهرمانی امید بانوان کشور به‌میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ میلاد تقوی با اشاره به میزبانی مازندران در والیبال بانوان امید کشور، اظهار کرد: این مسابقات از ۳۰ تیرماه امسال به‌مدت شش روز در بابلسر برگزار می‌شود.

وی از رقابت هشت تیم به‌صورت دوره‌ای در این مسابقات خبر داد و بیان کرد: تیم‌های اصفهان، تهران، کرمان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، فارس و مازندران با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت والیبال مازندران با بیان اینکه مسابقات والیبال امید بانوان کشور در سه دسته اول، دوم و سوم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار میزبانی بابلسر در دسته اول والیبال بانوان امید کشور، شهرهای زاهدان و ایلام نیز میزبان دسته‌های دوم و سوم هستند.

این مسئول با بیان اینکه تیم بانوان مازندران با آمادگی خوب در این مسابقات حضور می‌یابد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات که یکی از برنامه‎های بلندمدت فدراسیون محسوب می‌شود توسعه والیبال در بین بانوان و همچنین کشف استعداد و نخبه در سراسر کشور است.