گله‌مندی والیبالیست‌های شهدای سوادکوه از رفتار غیر‌ورزشی رئیس هیأت گلستان

سرپرست تیم والیبال شهدای سوادکوه گفت: رفتار غیر‌ورزشی رئیس هیأت والیبال استان گلستان و عدم بر‌خواستن از صندلی در لیگ دسته ۲ مردان کشور باعث گله‌مندی والیبالیست‌های گلستانی تیم شهدای سوادکوه شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،افشین فلاح  در گفت‌وگویی در شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور تیم والیبال شهدای سوادکوه در لیگ دسته ۲ مردان کشور با اشاره به فعالیت‌های حرفه‌ای تیم شهدای سوادکوه برای حضور در لیگ دسته ۲ کشور اظهار کرد: در بازی با تیم بروجرد که از حمایت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر حمایت می‌شد شاهد نفع‌گیری داور بالا به نفع تیم میزبان بودیم و نظر داور‌خط توسط داور بالا به نفع تیم میزبان تغییر می‌کرد.

وی با اشاره به حضور ۱۰ بازیکن و سرمربی از استان گلستان در تیم شهدای سوادکوه و رفتار غیر‌ورزشی رئیس هیأت والیبال استان گلستان که تا قبل از بازی به عنوان سر‌مربی فعالیت می‌کرد و در هنگام حضور بازیکنان در برابر یکدیگر در صف قرار نگرفت که توهین به رسم ورزشی است و باعث گِله بازیکنان شده است.

فلاح با بیان اینکه بازیکنان گلستانی تیم شهدای سوادکوه معتقد هستند که رئیس هیأت والیبال استان گلستان با رأی بازیکنان والیبال به مسؤلیت رسید و عدم برخاستن از صندلی و انجام رسم ورزشی حرفه‌ای نبود، خاطر‌نشان کرد: بازی بین تیم‌های والیبال شهدای سوادکوه و مناطق نفت جنوب ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز برگزار می‌شود.

سر‌مربی تیم والیبال شهدای سوادکوه نیز گفت: تیم والیبال شهدای سوادکوه در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته ۲ مردان کشور با تیم‌های پاس گلستان، بروجرد، مناطق نفت جنوب و زنجان هم‌گروه است و در بازی نخست با نتیجه ۳ بر یک از تیم بروجرد که از حمایت ۴ هزار و ۵۰۰ تماشا‌گر خود همراهی می‌شد و به عنوان میزبان این دوره از بازی‌ها بود، شکست‌ خورد و دیروز در مقابل تیم پاس گلستان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

عبدالاحد اَرمشی با بیان اینکه ۳ تیم از ۵ تیم گروه از تیم‌های قدرتمند و مدعی حضور در لیگ بالا‌تر هستند، افزود: امروز با تیم قدرتمند مناطق‌نفت جنوب بازی می‌کنیم که بازی حساس و سرنوشت‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم لیگ دسته ۲ والیبال کشور دارای ۲ گروه ۵ تیمی است، خاطر‌نشان کرد: ۲ تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کند و به صورت ضرب‍دری با هم بازی می‌کنند و ۲ تیم از لیگ دسته ۲ به دسته بالا‌تر صعود می‌کنند./فارس