امروز نساجی-مس کرمان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر/شروع ۹ فینال با نکونام !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شاید با یک استقلالی دیگر بشود، با جواد نکونام که حال و هوای مهدی پاشازاده را به تیم می آورد. نساجی خودزنی کرد و ناگهان از پاشازاده برید و تیم سوم جدول را به دست داود مهابادی داد اما بازی های ضعیف و نتایج دور از انتظار سرانجام مهابادی را […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شاید با یک استقلالی دیگر بشود، با جواد نکونام که حال و هوای مهدی پاشازاده را به تیم می آورد. نساجی خودزنی کرد و ناگهان از پاشازاده برید و تیم سوم جدول را به دست داود مهابادی داد اما بازی های ضعیف و نتایج دور از انتظار سرانجام مهابادی را هم از نساجی دور کرد.

از مهابادی انتظار بیشتری داشتیم ولی نساجی چی ها در ۴ بازی آخر ۱۰ امتیاز نگرفتند و حسابی رو به میانه ی جدول حرکت کردند حالا وقت آن رسیده تا با جواد نکونام دوباره همه چیز مساعد شود و نساجی در ۹ هفته آخر شکل یک تیم مدعی را پیدا کند.

استقبال از جواد نکونام در قائمشهر عالی بود اما این بازی که امروز برگزار می شود نقش مهمی در جایگاهش میان طرفداران دارد. هر بازی که نساجی انجام می دهد در واقع یک فینال است برای بازی بعدی و مثل یک زنجیر به هم وصل هستند.

نساجی ۴۱ امتیازی است و دیگر اجازه از دست دادن فرصت ندارد آنهم در زمین خودی و تازه باید خیلی خوش شانس باشد که رقبای بالا نشین دچار اشتباه شوند.
رقیب تیم مس کرمان است که ۳۸ امتیاز اندوخته و بازی در قائمشهر را سخت می کند چون مسی ها هم به نتیجه گیری در این هفته ها فکر می کنند و اهل بازی ساده نیستند.

نکونام در بابل ترکیبی کاملا تعادلی را در نظر می گرفت و تهاجم صرف را برنمی گزید اما احتمالا در بازی مقابل مس کرمان به دنبال احتیاط نخواهد بود و تیمش را به جلو می کشد تا گل بزند.

باید دید از این بازیکنان برمی آید که دل غمزده هواداران را شاد کنند‌؟هر نتیجه ای غیر از پیروزی در قائمشهر شکست است و نساجی برای پر کردن شکاف ۷ امتیازی با تیم دوم جدول، آخرین تیمی که به لیگ برتر می رسد؛ وقت اشتباه ندارد./مازند۲۴