امروز ماشین سازی تبریز-خونه به خونه مازندران ساعت ۱۴:۳۰/بزن بریم لیگ برتر!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کافیست اصلا نبازیم در خارج از خانه و پیروزی های خانگی را ادامه دهیم، آنوقت امکان ندارد که از لیگ برتر ۹۷-۹۸ دور بمانیم، خونه به خونه این بازی را ببرد چند درصد احتمال به لیگ برتری شدن خود افزوده است. خونه به خونه امروز در زمین تیم ماشین سازی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کافیست اصلا نبازیم در خارج از خانه و پیروزی های خانگی را ادامه دهیم، آنوقت امکان ندارد که از لیگ برتر ۹۷-۹۸ دور بمانیم، خونه به خونه این بازی را ببرد چند درصد احتمال به لیگ برتری شدن خود افزوده است.

خونه به خونه امروز در زمین تیم ماشین سازی تبریز بازی می کند. تیم متحول شده بابلی با اسکوچیچ ۴۸ امتیازی است و هر لغزشی از جانب رقبای صعود بخت رسیدن به سرمنزل را افزایش می دهد اما اگر هم یکی از دیدارهای پیش رو را ببازد باز هم با فاصله ۴ امتیازی با تیم سوم جدول، از جایش تکان نمی خورد.

این تیم دلنشین که در ۶ بازی اخیر خود شکست نخورده و پنج بازی را برده برای اطمینان خاطر باید در زمین ماشین سازی پیروز شود. تبریزی ها در انتهای جدول هستند و در خطر سقوط و دوست هم ندارند که به خونه به خونه ببازند اما اراده و خواست بازیکنان تیم مازنی مدت هاست که لیگ را تحت تاثیر قرار داده است.

خونه به خونه بهترین خط دفاع لیگ را دارد و در تبریز هم حواسش به این هست که دروازه اش گشوده نشود و آنوقت با خط حمله ای که تازه رونق گرفته به دنبال گلزنی است.

اسکوچیچ شجاعانه هر چه مهره تکنیکی و خلاق دارد به ترکیب می آورد که باعث می شود خونه به خونه بارها فرصت های گلزنی را ایجاد کند، کمی تمرکز و دقت عمل باعث می شود تا زحمات به بار بنشیند.

به اهمیت پیروزی در این جدال وقتی پی می بریم که خونه به خونه در صورت برتری متحمل است که حتی صدرنشین شود. بادران و نفت مسجد سلیمان و فجر شهید سپاسی همگی میزبان هستند و شانس برتری شان بیشتر است آنوقت اگر خونه به خونه نتواند با سه امتیاز برگردد فشردگی بیشتری را در بالای جدول حس می کند.

خونه به خونه ای ها پس از این مسابقه در دو مسابقه متوالی لیگ مقابل اراک و سیرجان میزبان هستند و می توانند کار و انتظار را با هم به پایان برسانند فقط کافیست تبریزی ها را در زمین خود به شکست وادارند./مازند۲۴