سئوال داریم از اداره ورزش و جوانان چمستان/ترکیه کشوری در قاره آسیاست؟!

در رشته های سبکی کاراته و رزمی به مانند پرورش اندام دچار چنین مشکلی هستیم که اتفاقا موجب گمراهی علاقه مندان به ورزش را فراهم می آورد که چه کسی قهرمان واقعی است و چه کسی نه!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یکی از مشکلات جدی در رشته های قدرتی مثل پرورش اندام و پاورلیفتیگ تعدد برگزاری مسابقات بین المللی با هر نام و عنوان زیر نظر سازمان های جهانی است که باعث شده انبوهی از قهرمانان در شهرهای مازندران داشته باشیم که داعیه کسب نشان قاره ای و جهانی دارند!

در رشته های سبکی کاراته و رزمی به مانند پرورش اندام دچار چنین مشکلی هستیم که اتفاقا موجب گمراهی علاقه مندان به ورزش را فراهم می آورد که چه کسی قهرمان واقعی است و چه کسی نه!

متر و معیار برای هر مدال و عنوان قهرمانی تایید شده و واقعی برای ورزشی ها تنها و تنها فقط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تحت پوشش است که به منظور جلوگیری از قهرمان خوانده شدن همه و مجاز و مشروع دیدن مسابقات، اقدام مشترکی داشته اند بر این اساس که صرفا آنها مدال ها و مسابقات را تایید می کنند!

خبری که تصویر آن در ذیل پیداست مربوط به مدال آوری سه قهرمان چمستانی در مسابقات آسیایی ترکیه است که اداره ورزش و جوانان چمستان آن را منتشر کرده است!

اولا از دوستان می پرسیم که ترکیه از کی به جمع کشورهای آسیایی ملحق شده و از اروپا به قاره زرد منتقل شده است؟!

دوما چرا زحمت نمی کشند تاییدیه عنوان مسابقات آسیایی را از فدراسیون نمی گیرند؟ فدراسیون بدنسازی حتی از اعلان اعزام و نتایج این تیم خودداری کرده چون اصلا مسابقات را قانونی نمی داند چرا که در تقویم ifbb گنجانده نشده است!

این سه قهرمان خوب و عزیز به یک رقابت برون مرزی اعزام شده اند و مدال هم گرفته اند منتها زیر پرچم سازمان جهانی پرورش اندام نبوده است ضمن آنکه مسابقات آسیایی پاورلیفتیگ ۲۰۱۸ احتمالا در اردیبهشت ۹۷ به میزبانی مغولستان برگزار می شود.

لطفا شان و جایگاه قهرمانان را با القاب و عناوین ساختگی پایین نیاورید./مازند۲۴