دوئل تیفوسی ها در بابل / شهرآورد لیگ یکی مازندرانی ها با طعم تعویق !

دیدار معوقه تیمهای نساجی مازندران و خونه به خونه ، بعداز ظهر فردا در بابل برگزار می شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، دیدار معوقه دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

این دیدار که به علت بارش برف و لغزنده بودن زمین ، دو بار به تعویق افتاده بود فردا برگزار می شود. در جدول رده بندی تیمهای نساجی و خونه به خونه با یک بازی کمتر نسبت به تیمهای دیگر به ترتیب با ۳۹ و ۳۶ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند و این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران دیدار نساجی و خونه به خونه در چارچوب رقابت های معوقه هفته بیست و یکم لیگ دسته یک اعلام شد که بر این اساس، محمد حسین زاهدی فر داور وسط ؛ علی میرزابیگی و علیرضا ایلدروم کمک داور و کمیل غلامی به عنوان داور چهارم در این بازی، انجام وظیفه می کنند.

همچنین فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر این دیدار انتخاب شده است. بر اساس تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، فقط ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه هفتم تیر بابل بلیت فروشی انجام می‌گیرد که به این ترتیب، حدود ۳۸۰۰ بلیت برای این مسابقه به فروش خواهد رسید.

۱۰ درصد از ظرفیت این ورزشگاه یعنی ۳۸۰ بلیت در اختیار تیم نساجی قرار می‌گیرد.