حسینی : خوشحالم که به اعتماد کادر فنی با مدال طلا پاسخ دادم

مرد طلایی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا گفت: خوشحالم که در این دوره از مسابقات به اعتماد کادر فنی تیم ملی ایران با کسب مدال طلا پاسخ مثبت دادم.   به گزارش مازند اسپرت ، امیرحسین حسینی که به‌ تازگی با مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا به ایران بازگشت، در گفت‌گویی اظهار […]

hhhoosمرد طلایی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا گفت: خوشحالم که در این دوره از مسابقات به اعتماد کادر فنی تیم ملی ایران با کسب مدال طلا پاسخ مثبت دادم.

 

به گزارش مازند اسپرت ، امیرحسین حسینی که به‌ تازگی با مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا به ایران بازگشت، در گفت‌گویی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات طی چهار دور با حریفان خود از کشورهای مختلف روبرو شدم.

وی افزود: سطح کمی و کیفی مسابقات نسبت به ادوار گذشته بسیار بالا بود و کشورهای مختلف برای کسب مدال طلا و قهرمانی وارد میدان شدند.

حسینی با تاکید بر اینکه در دور نخست رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو شدم، تصریح کرد: به‌ دست آوردن قرعه استراحت در دور نخست در افزایش توان جسمی، روحی و روانی‌ام بسیار موثر بود تا عملکرد مثبتی مقابل حریفان داشته باشم.

مرد طلایی رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا بیان کرد: خوشحالم که در وزن ۹۶ کیلوگرم این رقابت‌ها، با عضویت در تیم ملی ایران توانستم نظر اعضای کادر فنی و مسئولان تیم را جلب کنم و به اعتماد آنها در میدان آسیایی پاسخ مثبت دهم.

این ورزشکار آملی ادامه داد: در دور دوم رقابت‌ها، حریف تاجیکستانی خود را با ضربه فنی از پیش رو برداشتم و در دور سوم هم با ضربه فنی کشتی‌گیر قرقیزستانی توانستم راهی دور نهایی شوم.

حسینی خاطرنشان کرد: در دیدار فینال پس از یک رقابت سخت و تنگاتنگ، با نتیجه سه بر صفر، حریف خود از کشور چین را از پیش رو برداشتم و به گردن‌آویز ارزشمند طلا دست پیدا کردم.

وی با اشاره به کسب جایگاه سوم ایران اسلامی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا، گفت: این رویداد مهم از ۱۸ تیر امسال به مدت چهار روز به میزبانی شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار شد.