برگزاری دوره مربیگری فوتبال درجه D آسیا در محمودآباد

رییس هیات فوتبال شهرستان محمودآباد از برگزاری دوره مربیگری درجه D آسیا در محمودآباد خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ مهرداد خسروی روز دوشنبه گفت: بمنظور ارتقا دانش مربیگری فوتبال در استان مازندران این دوره مربیگری به میزبانی شهرستان محمودآباد در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. وی افزود : پیش از این […]

رییس هیات فوتبال شهرستان محمودآباد از برگزاری دوره مربیگری درجه D آسیا در محمودآباد خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهرداد خسروی روز دوشنبه گفت: بمنظور ارتقا دانش مربیگری فوتبال در استان مازندران این دوره مربیگری به میزبانی شهرستان محمودآباد در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود : پیش از این شاهد برگزاری موفق دو دوره مربیگری درجه D و درجه C آسیا به میزبانی شهرستان محمودآباد و با حضور ۵۰ نفر از فوتبال دوستان بوده ایم.

رییس هیات فوتبال شهرستان محمودآباد همچنین از فعالیت چهارمدرسه فوتبال در تابستان امسال در محمودآباد خبر داد و گفت: بمنظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و همچنین کشف استعدادهای جدید ورزشی و پشتوانه سازی برای فوتبال شهرستان محمودآباد از ابتدای تیرماه سال جاری چهار مدرسه فوتبال در مجموعه شهر های محمودآباد و سرخرود با استعداد ۳۵۰ نفر فوتبالیست در سنین ۱۰ تا ۱۴ سال در حال فعالیت می باشند.

خسروی همچنین با اشاره به آماده سازی استادیوم ورزشی شهید بهشتی محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برای برگزاری مسابقات لیگ فوتبال شهرستان محمودآباد گفت: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شهرستان محمودآباد با شرکت ۱۰ تیم از هفته اول مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.