هادی خلردی :منابع زیادی داریم اما متاسفانه مسئولین از فوتبال مازندران دفاع نمی کنند!

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران بیان کرد: لیگ برتر بزرگسالان در مازندران وجود ندارد و این مشکل بزرگی برای منطقه ای است که استعدادهای زیادی را در خود جای داداه است که متاسفانه مسئولین استان با توجه به یادآوری همیشگی ما به آن توجه نمی کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدهادی خلردی نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران درخصوص وضعیت فوتبال این استان گفت: ورزش مازندران در کشور سرآمد است و گل سرسبد محسوب می شود بطور متوسط ۴۰ هیئت داریم که حدود ۳۱ هیئت ورزش در کشور حرف اول را می زنیم.
وی بهترین عملکرد فوتبال را در سنین پایه خواند و بیان کرد: گستردگی فوتبال باعث جذب زیادی بخصوص در سنین پایه شده است که خوشبختانه در تمامی رده های این سنین از ۹ تا ۱۵ سال تیم های خوبی داریم و مسابقات ،فستیوال های زیادی برگزار می شود.
خلردی فوتبال مازندران را به سه منطقه تقسیم کرد و ادامه داد: هر یک از این مناطق بخاطر گستردگی که وجود دارد خود مانند یک استان همچون گلستان و سمنان بیشمار می رود.
وی به استعدادهای این منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: در گذشته می گفتند خوزستان مهد بازیکن سازی است ،اما امروز به جرات می توان گفت مازندران صادر کننده بازیکن های فوتبال است ؛همانطور که امروز بازیکن های زیادی در خارج از استان و در لیگ های مختلف بازی می کنند.
وی ادامه داد:لیگ برتر با حمایت و اعتبار دولت شکل می گیرد ،همانطور که ۱۶ تیمی که وجود دارد دولتی می باشد چرا که بخش های خصوصی نمی توانند بازگشت سرمایه داشته باشند و به همین خاطر به سختی کار می کنند.
خلردی به امکانات موجود در بخش های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: منابع زیادی داریم اما متاسفانه مسئولین از مازندران دفاع نمی کنند تا بتوانیم لیگ برتر بزرگسال داشته باشیم .
وی تصریح کرد: جز معدود استان های هستیم که رده نونهالان وپایه توانستیم در هر سه گروه لیگ برتر ،لیگ دسته یک و لیگ دسته دو تیم های خوبی داشته باشیم.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تاکید کرد : خانواده ها برای ثبت نام در مدارس فوتبال حتما به مجوز این مدارس توجه کنند بسیاری از مدارس بدون مجوز در حال فعالیت هستند که از خانواده ها به بهانه فرستادن بازیکن در فلان لیگ پول های زیادی را اخذ می کنند.
وی به خبرنگار مازنداسپرت گفت : خونه به خونه و نساجی که امروز در لیگ یک قرار دارند و تبدیل به برند های فوتبال شدند ؛از بخش خصوصی اداره می شوند به حمایت مسئولین نیاز دارند.