مدیر فنی جوان تیم فوتبال شهدای ساری از آخرین وضعیت این تیم می گوید + عکس

سید ذوالفقار شریفی از مربیان با دیسیپلین بالا و مدیریت قوی برخوردار است از آنجا که خودش یکی از هافبک وسط های خوب مازندران بود به راحتی میتواند تیم را جمع وجور کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی محمودی یکی از فوتبالیست های با اخلاق و قدیمی فوتبال مرکز استان این روز ها به تیم اول شهر ساری یعنی شهدای ساری کمک می کند. با خبر شدیم این فوتبالیست نه چندان دور مرکز استان به عنوان مدیر فنی این فصل به همراه سید ذالفقار شریفی برای موفقیت تیم ریشه دار و قدیمی شهدای ساری تلاش خواهند کرد.

به همین بهانه گفتگویی را با این جوان ترتیب داده ایم که در ادامه میخوانید :

 

***چه خبر از تیم شهدای ساری؟

خدا رو شکر همه چی روبه راست داریم تمرینات بدنسازی رو پشت سر میگزاریم

***شنیدیم به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب شدید ، در خصوص تیم امسال بگویید

بله من به عنوان مدیرفنی انتخاب شدم این پست از محبت برادران شریفی بود که همیشه لطفشان شامل حالم بود. از آنجائیکه چندین سال عضو این باشگاه بودم با افتخار این پست را پذیرفتم.

***اوضاع تیم چطوره؟

با جذب بازیکن های جدید حفظ بازیکن های فصل قبل اوضاع از لحاظ فنی روز به روز بهتر میشود

***بعد دوری یک فصله سید ذوالفقار شریفی به تیم بازگشتند درسته؟

سید ذوالفقار شریفی از مربیان با دیسیپلین بالا و مدیریت قوی برخوردار است از آنجا که خودش یکی از هافبک وسط های خوب مازندران بود به راحتی میتواند تیم را جمع وجور کند این را بارها ثابت کرده است. بازگشت ذوالفقار شریفی یکی از بهترین خبرهای فوتبالی سال ۹۶ در شهر ما بود.

***چه برنامه ای برای این فصل دارین؟

از آنجائیکه تیممان شخصی است واز هیچ ارگانی حمایت نمیشود انصافا کار سختی پیشرو داریم

*** به لیگ ۲ صعود می کنید؟؟

تمام هدفمان صعود به لیگ ۲ است تا فوتبال ساری به جایگاه واقعی اش برسد هر چند ما برنامه دراز مدت برای ورود به لیگ ۱ داریم.

*** صحبت پایانی

در پایان از مسئولین شهر خواهشمندم نگاه ویژه ای به تیم ما داشته باشند تیم ما یک باشگاه ریشه دار است که کار را از دسته۱ مازندران شروع کردیم در این چند سال خیلی از تیم ها در ساری شکوفا شدند که به راحتی از بین رفتند باشگاه ما یکی از باشگاه های بازیکن ساز در استان است که هر ساله خروجی های خوبی دارد.