حجازی جوان ناخدای جوانان شهدای اتحاد ساری + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمتر باشگاهی است که در استان به جوان گرایی اهمیت زیادی بدهد. شاید مهمترین بخش برای پیشرفت هر مجموعه ای اعتماد به جوانان است . تیم های ریشه دار در استان کم نیستند ، اما هستند تیم هایی که دوام خوبی داشته اند و شاید به موفقیت های چشم گیری […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمتر باشگاهی است که در استان به جوان گرایی اهمیت زیادی بدهد. شاید مهمترین بخش برای پیشرفت هر مجموعه ای اعتماد به جوانان است .

تیم های ریشه دار در استان کم نیستند ، اما هستند تیم هایی که دوام خوبی داشته اند و شاید به موفقیت های چشم گیری دست نیافته باشند اما به هدف های مهمتری همچون بها دادن به جوانان ، پیشرفت بازیکنان و بازیکن سازی و … دست یافتند .

شهدای ساری جزو معدود تیم هایی است که جوان گرایی برایش اهمیت زیادی دارد .برادران شریفی تیمی محبوب درست کردند. آنها فقط یک تیم نیستند و بلکه به باشگاهی محبوب و ریشه دار در مرکز استان مازندران تبدیل شده اند.

مربیانی که در فوتبال حسابی محو شده بودند با حضور در تیم محبوب ساروی حسابی نامی برای خود دست و پا کردند و اما اینبار این باشگاه جوان گرای ساروی به یک جوان آینده دار دیگر اعتماد کرد و هدایت تیم جوانانش را برعهده امیر رضا حجازی قرار داد.

از آنجایی که برادران شریفی بی هدف روی کسی دست نمی گذارند،می توان از هم اکنون این مربی جوان را آینده مربیان ساروی نامید .

تیم جوانان شهدای ساری برای حضور  قدرتمند در فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال مازندران آماده می شود و اعتماد برادران شریفی به حجازی جوان قایل ستایش است .

حجازی جوان نیز با تجربه ی مربیگری در رده های پایه و همچنین سابقه ی فوتبالی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خودش را برای درخشیدن در جوار برادران شریفی آماده کرده است و از همین الان عزم خودش را برای رسیدن به جایگاهی بالاتر جزم کرده است .

جوانان شهدای ساری برای حضور در لیگ برتر فوتبال از علاقمندان تست گیری نیز بعمل می آورد .

جهت هماهنگی می توانید با این شماره ها تماس حاصل فرمایید :

۰۹۳۹۳۲۶۵۷۰۳