پرسپولیس – فولاد به یاد پیام صادقیان!

  دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در حالی فردا در اهواز برگزار می شود که این دیدار برای هافبک حال حاضر نفت تهران یادآور خاطرات بدی در فصل گذشته است.       به گزارش “مازنداسپرت“، دو تیم فولاد و پرسپولیس فردا در حالی در استادیوم غدیر اهواز برابر هم قرار خواهند گرفت که […]

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در حالی فردا در اهواز برگزار می شود که این دیدار برای هافبک حال حاضر نفت تهران یادآور خاطرات بدی در فصل گذشته است.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، دو تیم فولاد و پرسپولیس فردا در حالی در استادیوم غدیر اهواز برابر هم قرار خواهند گرفت که این دیدار را می توان برای پیام صادقیان یادآور خاطرات تلخ هافبک حال حاضر نفت تهران دانست.

پیام صادقیان با توجه به درگیری با اکبریان، داور دیدار فصل گذشته فولاد و پرسپولیس ماه ها از میادین فوتبال دور بود و آن مساله شروعی بر بازگشت ناامید کننده اش به پرسپولیس بعد از پایان محرومیت اش بود.

اکبریان در یک صحنه که صادقیان قصد جا گذاشتن مدافع فولادی ها را داشت خطای هند فولادی ها را نادیده گرفت که این مساله ناراحتی هافبک پرسپولیسی ها و در ادامه درگیری او با داور بازی شد. اتفاقی که در نهایت موجب محرومیت ۴ ماهه صادقیان شد و او در نهایت در بازگشت هم موفق نشد عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد و پرسپولیس را ترک کرد.

 

منبع:ورزش۳