انتقاد شدید عضو شورای شهر بابل از مدیرکل ؛ چرا پروژه بابل زدایی در ورزش مازندران وجود دارد؟!

علیرغم تمامی پتانسیل موجود ورزشی در شهرستان بابل و دیگر شهرستان های استان مازندران متاسفانه نگاه مدیر کل فعلی استان مازندران بیشتر به مرکز استان است. به گزارش مازند اسپرت ، علی شکری پور رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی بابل با اعلام این مطلب گفت : علیرغم اینکه شهرستان های مازندران در کسب عناوین متعدد […]

424242علیرغم تمامی پتانسیل موجود ورزشی در شهرستان بابل و دیگر شهرستان های استان مازندران متاسفانه نگاه مدیر کل فعلی استان مازندران بیشتر به مرکز استان است.

به گزارش مازند اسپرت ، علی شکری پور رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی بابل با اعلام این مطلب گفت : علیرغم اینکه شهرستان های مازندران در کسب عناوین متعدد قهرمانی سهم عمده ای دارند متاسفانه نگاه متوازنی از سوی اداره کل ورزش و جوانان در بعد مدیریتی به شهر های استان وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد روسای هیات های ورزشی استان از یک شهر هستند خاطر نشان کرد: براستی چرا نباید شهر های دیگر در مدیریت هیات های ورزشی سهمی داشته باشند در صورتیکه عمده برنامه ریزی دیگر شهرستان های استان سبب شده تا شاهد پرورش قهرمان، تربیت مربیان پر تلاش و … باشیم .

مربی سابق تیم ملی کشتی جوانان ایران گفت : شاید از سوی اداره کل ورزش و جوانان اعلام شود که در انتخابات هیات های ورزشی شرکت همگان آزاد است اما خود مدیر کل ورزش و جوانان استان بهتر از هر شخصی راجع به نحوه و چگونگی انتخابات هیات ورزشی در مازندران خبر دارد!!!

وی در ادامه تصریح کرد : چندین بار مدیر کل ورزش و جوانان را در شورای شهر بابل دعوت کردیم ولی وی دو بار خلف وعده کرد و در مرحله آخر نیز که در ماه مبارک رمضان بود تنها یک ربع مانده به اذان آمد که نتوانستیم موضوعات مهم ورزش و دغدغه های موجود شهرستان را به وی منتقل کنیم .

این عضو شورا تاکید کرد بر اساس آمار موجود سرانه ورزشی شهرستان بابل بسیار پایین است و هیچگونه تلاش و کوششی در گسترش و تجهیز اماکن ورزشی بابل دیده نمی شود.

علی شکری پور با اعلام اینکه احساس می شود نمی خواهند از ظرفیت مدیران بابلی در بدنه مدیریتی ورزش مازندران استفاده شود افزود:همین چند نفر از افراد این شهر نیز بر اساس توانمندی و ارتباطات خود به سطح مدیریتی رسیده اند.