بی نظمی در هنگام اهدای جام قهرمانی/ یزدانی روی سکو نرفت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد جهان بعد از ظهر امروز با قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در کرمانشاه به پایان رسید تا این جام ارزشمند از ایران خارج نشود. اما شیرینی این افتخار جهانی با بی نظمی حاکم بر لحظاتی که جام قهرمانی به تیم های اول تا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد جهان بعد از ظهر امروز با قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در کرمانشاه به پایان رسید تا این جام ارزشمند از ایران خارج نشود. اما شیرینی این افتخار جهانی با بی نظمی حاکم بر لحظاتی که جام قهرمانی به تیم های اول تا سوم اهدا می شد کاسته شد.

بی نظمی در سالن امام خمینی (ره) به هنگام توزیع جوایز آنقدر زیاد بود که کنترل از دست برگزار کنندگان مراسم هم در رفت و به دلیل همین هرج و مرج موجود در سالن، مسئولین تصمیم گرفتند که جوایز را هرچه سریعتر به سه تیم ایران، آمریکا و آذرباییجان اهدا کنند و مراسم را به اتمام برسانند.

از حاشیه های دیگر حاکم بر سالن به هنگام توزیع جوایز می توان به مسائل زیر اشاره کرد:

*  غیبت حسن یزدانی دلاور ملی پوش کشورمان روی سکو. یزدانی در دیداری نفسگیر مقابل حریف آمریکایی غافلگیر شد و با ضربه فنی مغلوب حریف خود شد.

* در حالی که گنجایش سالن امام خمینی (ره) ظاهرا سه هزار نفره بود، اما جمعیتی به مراتب بیشتر از این تعداد در سالن حاضر بودند و نکته جالب توجه این که در پایان کشتی فینال و هنگام توزیع جوایز، اکثریت قریب به اتفاق حاضرین در سالن در کنار تیم های قهرمان بودند. گویی همه حضار در سالن آی.دی کارت مخصوص حضور در جایگاه های ویژه توزیع جوایز را داشتند.

* هنگام توزیع جوایز و بعد از آن همه تماشاگران حاضر در سالن با هر فردی که گرمکن به تن داشت بدون توجه به این که اصلا ورزشکار هست یا نه و بدون آنکه آن فرد را بشناسند عکس سلفی می گرفتند!

* بعد از توزیع جوایز نیز در سالن آتشبازی به راه افتاد و دود ناشی از انفجار ترقه ها فضای سالن را پر کرد و برای سالمندان ایجاد دردسر کرد./مهر