اتفاق خاصی برایم نیفتاده/ خرابی جاده عامل واژگونی اتومبیلم بود

  هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره سانحه تصادفش در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.   به گزارش مازنداسپرت ؛امیدرضا روانخواه در  درباره خبر سانحه رانندگی اش در شیراز، گفت: خدا را شکر سلامت هستم و آسیب چندانی ندیده ام. هرکس از آن جاده رد می شد فکر می کرد که اتفاق ناگواری برایم پیش آمده است. وی […]

 

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره سانحه تصادفش در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛امیدرضا روانخواه در  درباره خبر سانحه رانندگی اش در شیراز، گفت: خدا را شکر سلامت هستم و آسیب چندانی ندیده ام. هرکس از آن جاده رد می شد فکر می کرد که اتفاق ناگواری برایم پیش آمده است.

وی ادامه داد: در مسیر فیروزآباد به شیراز بودم و سرعت زیادی هم نداشتم ولی به خاطر خرابی و ترمیم جاده، لاستیک عقب اتومبیلم به داخل چاله افتاد. همین مساله باعث واژگونی اتومبیلم شد اما توانستم سالم از ماشین بیرون بیایم و خدا را شکر اتفاق خاصی برایم نیفتاد.

روانخواه تاکید کرد: پس از تصادف هر کسی از آنجا رد می شد فکر می کرد سرنشینان داخل ماشین فوت کرده اند اما خوشبختانه خودم تنها بودم و اتفاق خاصی هم رخ نداد.

وی در پایان ضمن تشکر از کسانی که بعد از تصادف پیگیر سلامتی او بودند، گفت: از همه مردم عزیزی که پیگیر وضعیت من بودند تشکر می کنم زیرا بعد از سانحه مردم مداوم شرایطم را جویا شدند./مهر