ادامه تصمیمات خلق‌الساعه توسط هیات فوتبال این بار در میکسدزون آزادی+تصاویر

هیات فوتبال استان تهران امشب شیوه نوینی از هماهنگی و برنامه‌ریزی را برای رسانه‌های تصویری و نوشتاری در ورزشگاه ازادی به نمایش گذاشت. به گزارش مازنداسپرت ؛بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا و در ادامه تصمیمات خلع‌الساعه از سوی هیات فوتبال استان تهران تدابیر جدیدی برای نمایندگان رسانه‌های گروهی در نظر گرفته شد […]

خبرگزاری فارس: ادامه تصمیمات خلق‌الساعه توسط هیات فوتبال این بار در میکسدزون آزادی+تصاویر

هیات فوتبال استان تهران امشب شیوه نوینی از هماهنگی و برنامه‌ریزی را برای رسانه‌های تصویری و نوشتاری در ورزشگاه ازادی به نمایش گذاشت.

به گزارش مازنداسپرت ؛بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا و در ادامه تصمیمات خلع‌الساعه از سوی هیات فوتبال استان تهران تدابیر جدیدی برای نمایندگان رسانه‌های گروهی در نظر گرفته شد که واکنش آنها را در پی داشت.

بعد از اینکه هیات فوتبال به عنوان متولی برگزارکننده میکسدزون‌های ورزش‌های آزادی نتوانست برای برگزاری هر چه بهتر گفت‌وگوی بازیکنان با رسانه‌ها نظم خاصی ایجاد کند اینبار تصمیم جدیدی گرفته شد مبنی بر اینکه خبرنگاران رسانه‌های تصویری باید به صورت جداگانه با بازیکنان به گفت‌وگو بپردازند.

این تصمیم در حالی گرفته شد که تا همین هفته ‌آخر رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل اول بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال با نمایندگان رسانه‌های تصویری گفت‌وگو نمی‌کردند. اما امروز به یک‌باره شاهد بودیم که بازیکنان در ابتدا با دوربین‌های تلویزیونی صحبت کرده و هنگامی که به خبرنگاران مکتوب می‌رسیدند با تعجب از آنها سوال می‌کردند مگر شما آنجا که ما مصاحبه می‌کردیم حضور نداشتید؟

به طور مثال مهدی طارمی بعد از گفت‌وگویش با رسانه‌های تصویری اعلام کرد: اتوبوس تیم مدت‌ها است منتظر اوست ولی به احترام نمایندگان رسانه‌ها با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب صحبت می‌کند این در حالی است که هر بازیکن بعد از ۵ یا ۶ مصاحبه با دوربین‌های مختلف تلویزیونی با رسانه‌های نوشتاری صحبت می‌کردند که این موضوع با واکنش آنها روبرو شده بود.

بعد از اعتراض گسترده خبرنگاران مسئولان هیات فوتبال در میکسدزون اعلام کردند که این قانون از هفته آینده تغییر پیدا می‌کند و بازیکنان در ابتدا با نمایندگان رسانه‌های نوشتاری صحبت می‌کنند و سپس به سراغ رسانه‌های نوشتاری خواهند رفت.

به گزارش فارس، پیش از این و از زمانی که هیات فوتبال مسئولیت برقراری نظم در میکسدزون ورزشگاه آزادی را بر عهده گرفته بارها شاهد بی‌نظمی در این محل بوده و در اکثر مسابقات از میکسدزون به عنوان محلی امن برای گرفتن عکس سلفی توسط افراد متفرقه هستیم.تصاویر گرفته شده از میکسدزون ورزشگاه آزادی توسط خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گویای همه چیز است.

برای نظم‌دهی مناسب به این فضا، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران باید در این باره ورود کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند./فارس