مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: بودجه ورزش مازندران جوابگو نیست!

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزش مازندران گستردگی زیادی در افتخارآفرینی ورزش کشور دارد اما اعتبار و بودجه‌ای که از وزارتخانه دریافت می‌کنیم جوابگو نیست. به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه از نزدیک با مشکلات ورزش این شهر […]

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزش مازندران گستردگی زیادی در افتخارآفرینی ورزش کشور دارد اما اعتبار و بودجه‌ای که از وزارتخانه دریافت می‌کنیم جوابگو نیست.

به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه از نزدیک با مشکلات ورزش این شهر آشنا و برای توسعه ورزش برنامه‌های خوبی ارائه داد.

 مهدوی با بیان اینکه از سرسبزی و منظره مازندران به‌ویژه سوادکوه خوب استفاده نشده است، اظهار کرد:مسئولان کشور بدانند پشت این منظره زیبا و بکر، محرومیت بیداد می‌کند.

 وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله امروز جوانان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است، افزود: ورزشکاران برای موفقیت بیشتر باید به بعد فرهنگی و مذهبی توجه داشته تا الگوی دیگر جوانان شوند.

 در ادامه حسین‌زادگان ضمن تشکر از خدمات و حمایت‌های مسئولان شهر و امام جمعه شیرگاه به حوزه ورزش، بیان کرد: ورزش استان گل سرسبد ورزش کشور است که با توجه به درخشش ورزشکاران نیاز به حمایت بیشتر در جذب اعتبار و بودجه ورزشی است.

 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به ستاد ساماندهی طرح دریا و تشکیل کمیته مغروقین در سواحل استان، خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ در طرح سالم‌سازی دریای مازندران، یک‌هزار و ۱۱۰ ناجی غریق مشغول خدمات‌رسانی به مهمانان و مسافران در سواحل هستند.

 وی اضافه کرد: ورزش مازندران گستردگی زیادی در افتخارآفرینی ورزش کشور دارد اما اعتبار و بودجه‌ای که از وزارتخانه دریافت می‌کنیم در قبال گستردگی، موفقیت و ظرفیت ورزش مازندران، به هیچ عنوان جوابگو نیست