گزارش تمرین پرسپولیس/ جلسه فنی برانکو برای بازیکنان/ بیرانوند سبک تمرین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس امروز یک جلسه تمرینی را پس از جلسه فنی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد. به گزارش مازند اسپرت؛سرخپوشان امروز از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی در جلسه فنی شرکت کردند و بعد از آن در ساعت ۱۱ وارد سالن وزنه شده و در ساعت ۱۱:۴۵ در زمین چمن حضور یافتند. […]

خبرگزاری فارس: جلسه فنی برانکو برای بازیکنان/ بیرانوند سبک تمرین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس امروز یک جلسه تمرینی را پس از جلسه فنی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛سرخپوشان امروز از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی در جلسه فنی شرکت کردند و بعد از آن در ساعت ۱۱ وارد سالن وزنه شده و در ساعت ۱۱:۴۵ در زمین چمن حضور یافتند.

*بازیکنان زیر نظر مارکو به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و گلرها هم با ایگور کار خود را آغاز کردند.

*علیرضا بیرانوند که روز گذشته گچ دستش را باز کرده بود امروز پس از فیزیوتراپی در تمرینات سبک شرکت کرد و با دست آتل بسته کارهای پزشکی، ورزشی را انجام خواهد داد و از هفته آینده نیز بدون آتل در تمرینات جدی‌تر شرکت می‌کند.

*محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در کنار اعضای کادر فنی، عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت.

*قرمزپوشان در مرحله بعد، به فوتبال هدفمند در دو گروه روی آوردند. دوهای سرعتی زیر نظر مارکو بخش بعدی تمرین امروز سرخپوشان بود. کارهای تاکتیکی و شوت به سمت دروازه برنامه بعدی قرمزپوشان بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. در مرحله بعد، تاکتیک‌های حمله و دفاع به شکل ۳ به ۲ در دستور کار قرار گرفت.

*فوتبال درون تیمی در دو سوم زمین بخش بعدی تمرین سرخپوشان بود که با تاکید برانکو روی حرکات بازیکنان همراه شد. در این مرحله از تمرین، شهاب زاهدی، عارف محمدعلیپور و حمیدرضا طاهرخانی با نظر برانکو به دویدن دور زمین پرداختند.

در پایان تمرین، بازیکنان زیر نظر مارکو بدن‌ها را سرد کرده و راهی رختکن شدند.

گفتنی است؛ آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان پیش از دیدار برابر ماشین سازی، فردا پنجشنبه از ساعت ۱۱ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.