شاهرودی:قضاوت‌درباره‌پرسپولیس‌وبرانکو زود‌است

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که قضاوت درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ و سرخپوشان زود است.     به گزارش”مازنداسپرت” رضا شاهرودی، مربی تیم فوتبال راه‌آهن درخصوص وضعیت این و شروع ضعیفش در لیگ برتر اظهار داشت: همه مییدانند که لیگ برتر را در وضعیتی خاص شروع کردیم و چند روز بیشتر تمرین نداشتیم. […]

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که قضاوت درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ و سرخپوشان زود است.

 

 

به گزارش”مازنداسپرت” رضا شاهرودی، مربی تیم فوتبال راه‌آهن درخصوص وضعیت این و شروع ضعیفش در لیگ برتر اظهار داشت: همه مییدانند که لیگ برتر را در وضعیتی خاص شروع کردیم و چند روز بیشتر تمرین نداشتیم. تیم ما در خط هافبک و حمله به بازیکن نیاز دارد به همین دلیل فرهاد کاظمی در حال بررسی وضعیت چند بازیکن خارجی است تا در این مورد تصمیم بگیرد.

 

وی ادامه داد: کار فنی کاظمی نیازی به تعریف ندارد. بازیکنان ما اگر بتوانند مسائل تاکتیکی را در زمین پیاده کنند در هر بازی ۱۰ موقعیت گل خواهیم داشت. انصافاً در بازی با سایپا حق‌مان باخت نبود و خیلی خوب بازی کردیم. امیدوارم که در بازی مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی بگیریم.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان و انتقادهایی که بابت جوانگرایی در این تیم صورت می‌گیرد، گفت: جوانگرایی خوب است، ولی بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند و پیراهن چه تیمی را بر تن می‌کنند. آنها باید حتی به‌صورت انفرادی تمرینات اضافه انجام دهند، چون بازی در پرسپولیس با دیگر تیم‌ها فرق دارد. ما هم بازیکن جوان بودیم که به پرسپولیس آمدیم و مهم این است که بازیکنان این تیم قدر پیراهنی که بر تن می‌کنند را بدانند.

 

شاهرودی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من قضاوت درمورد عملکرد برانکو و نتایج پرسپولیس زود است. تیم‌ها تا هفته پنجم نیاز به زمان دارند تا شکل پیدا کنند. در حال حاضر نباید از پرسپولیس انتقاد کنیم و امیدوار هستم که شرایط این تیم بهتر شود.

 

منبع:ورزش۳