در روزی که سبد با ما یار نبود، بازی را بردیم/ لیگ امسال ۱۵۰ درصد سخت‌تر شده است!

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: در دیدار با شهرداری گرگان سبد اصلا با ما یار نبود، اما خوشبختانه پیروز شدیم.   محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛در مورد پیروزی حساس نیروی زمینی مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: این مسابقه برای هر دو تیم بسیار حساس بود، چون دو مسابقه قبلی خود […]

خبرگزاری فارس: در روزی که سبد با ما یار نبود، بازی را بردیم/ لیگ امسال 150 درصد سخت‌تر شده است!

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: در دیدار با شهرداری گرگان سبد اصلا با ما یار نبود، اما خوشبختانه پیروز شدیم.

 

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛در مورد پیروزی حساس نیروی زمینی مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: این مسابقه برای هر دو تیم بسیار حساس بود، چون دو مسابقه قبلی خود را واگذار کرده بودند. شرایط هم بعد از دو باخت برای هر تیمی بغرنج می‌شود. سعی کردیم در این مدت تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه با وجود اینکه پیروز شدیم، اما خیلی بدشانس بودیم. از ۲۲ پرتاب ۳ امتیازی تنها ۲ مورد موفق داشتیم و پنالتی‌های زیادی را هم از دست دادیم و شرایط سختی را تجربه کردیم. با این شرایط محکوم به باخت هستید، اما خوشبختانه در روزی که سبد اصلا با ما یار نبود پیروز شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی عنوان کرد: با وجود گذشت سه بازی اصلا از حمله تیمم راضی نیستم، اما در فاز دفاعی خوب عمل می‌کنیم و بازیکنان باید به خود باوری برسند.

اسلامی با اشاره به شرایط گرگان گفت: این تیم هم واقعا تا آخر جنگید و پیروزی در خانه برایشان خیلی مهم بود، اما فکر می‌کنم ما مزد زحمات‌مان در تمرینات را گرفتیم. این پیروزی کمک زیادی به ما کرد و تا حدود زیادی از شرایط بدی که داشتیم، خارج شدیم.

وی در مورد شرایط این فصل تیمش گفت: شرایط سختی را سپری می‌کنیم. هرچند از لحاظ نفرات ۵۰ درصد نسبت به فصل گذشته تقویت شده‌ایم، اما لیگ امسال ۱۵۰ درصد سخت‌تر شده است. باید بتوانیم برای مسابقات آینده نقاط ضعف خود را تقویت کنیم.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با حساب ۵۴ بر ۵۳ به سود نیروی زمینی به پایان رسید./فارس